Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد عتبات عالیات کاشان از ساخت ۲۰۰ منزل مسکونی در پل دخترتوسط این ستاد خبر داد. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

سردار رضا کاظمی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم در کاشان٬ اظهار داشت:با توجه به خرابی 5 هزار و 710 واحد مسکونی در سیل‌های اخیر و دستور سردار سلیمانی برای بسیج شدن موکب‌ها،16 موکب فعال از کاشان و آران و بیدگل به همراه صدها نفر متخصص به کمک مردم در این مناطق شتافته و خدمات خوبی را ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد عتبات عالیات کاشان کمک‌های منطقه کاشان را برای افراد سیل زده شامل 11 میلیارد ریال از سپاه، بالغ بر 57 میلیارد ریال هلال احمر، 18 میلیارد ریال کمیته امداد امام خمینی(ره)، 30 میلیارد ریال کانکس از دفتر آیت الله یثربی، 20میلیارد ریال کمیته‌های محلی و 15 میلیارد ریال موکبهای 16 گانه برشمرد و گفت: این کمکها همچنان به مناطق سیل زده ادامه دارد.

نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان: شیعیان هندوستان 5 میلیارد تومان به سیل‌زدگان ایران کمک کردندکمک‌های فنی به واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص می‌یابدجلوه‌ای از کمک‌رسانی دانشجویان بسیجی خوزستان به سیل‌زدگان + تصاویر

وی بیان کرد: این ستاد همچنین ساخت 200 واحد مسکونی با هزینه 40 میلیارد ریال را در پلدختر متقبل شده که برای هر منزل مبلغ 200 میلیون ریال اعتبار گذاشته است.

وی بافت 20 هزار متر فرش ماشینی برای مفروش کردن منازل را از طرف نماینده ولایت فقیه حضرت آیت الله خامنه‌ای و آیت الله موسوی امام جمعه آران و بیدگل  از جمله کمک‌های این منطقه برای افراد سیل زده برشمرد.

 وی همچنین به باز‌سازی  صحن حضرت فاطمه (س) در نجف اشرف با 270 هزار متر  با آزاد سازی 9 هتل اشاره کرد و گفت:  حرم حضرت آقا امام‌حسین (ع) و حضرت اباالفضل(ع)با توجه به خرابی و اشکالاتی مانند کوتاه بودن گنبد را شروع کردیم.

رئیس بازسازی عتبات عالیات کاشان گفت: گنبد آقا امام حسین(ع) بر روی پایه های 24 متری سوار است که با مهندسی متخصصان پایه های ظریف تر و مقاوم تری در نظر  گرفته شد تا 20 متر از فضای پایه کم کنیم و ارتفاع گنبد را به 14 متر برسانیم تا از تمامی نقاط کربلا قابل روئیت باشد.

انتهای پیام/ش

R7845/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:نخستین حادثه ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درمنطقه شکاره ٢ شهرستان کارون رخ داد که بر اثر آن ۲ مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک خانم ۲۹ ساله مصدوم شدند. چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. 

وی ادامه داد:در سومین حادثه نیز که بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در کوی علوی اهواز رخ داد یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:تمامی مصدومان این حوادث به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال