Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: شهرداری آبادان با ممانعت از انتقال تجهیزات فاز2 پالایشگاه آبادان تخلف کرده و باید پاسخگو باشد.

به گزارش ایرنا شهرداری آبادان به دلیل آنچه که طلب خود بابت عوارض عنوان کرده بامداد چهارشنبه از ورود تجهیزات سنگین نفتی به فاز 2 پالایشگاه آبادان جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین حمیدپور شهردار آبادان مدعی است فاز 2 پالایشگاه 600 میلیارد ریال بابت عوارض به این شهرداری یدهکار است و بدهی خود را پرداخت نمی کند.
به گزارش ایرنا سیدزین العابدین موسوی روز چهارشنبه افزود: مسئولیت تکرار چنین رفتارهایی متوجه شهرداری است و شهرداری ناتوانی خود را در تامین حقوق کارکنان به گردن دستگاه های اجرایی نیندازد.
وی افزود: شهرداری آبادان علاوه بر محدوده شهر در حریم شهر هم مسئولیت های دارد که هیچگاه آنها را انجام نداده و در این زمینه تخلف کرده است.
موسوی در عین حال بر لزوم تسریع در پرداخت بدهی دستگاه های اجرایی ، شرکت ها و سازمان ها به شهرداری آبادان تاکید کرد و اظهار داشت:دستگاه های اجرایی موظف اند پس از اثبات مطالبات سریعا نسبت به برنامه ریزی و پرداخت بدهی خود به شهرداری اقدام کنند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان اظهار داشت:کارکنان خدوم شهرداری نیازمند توجه جدی تر هستند و از شهردار انتظار می رود هرچه سریعتر برنامه زمانبندی برای تسویه مطالبات کارکنان خود را به فرمانداری آبادان اعلام کند.
عملیات اجرایی احداث فاز 2 پالایشگاه آبادان بهمن ماه سال 1395 آغاز شد.
با اجرای این پروژه واحدهای مدرن در پالایشگاه احداث می شود.
ارتقاء سطح کیفی محصولات به یورو 4 و 5 ، ارتقاء سطح زیست محیطی منطقه ، نوسازی و سوددهی پالایشگاه از دستاوردهای این پروژه بزرگ است.
3015/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرمانداري آبادان فاز2 پالايشگاه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور