Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم زاد مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان ایلام  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت:جشنواره دانش آموزی ابن سینا از سال ۹۵ و با رویکرد استعدادپروری و پژوهش‌محوری و با هدف ساماندهی فعالیت‌های پژوهشی در مدارس و توجه ویژه به استعداد‌های دانش‌آموزی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش (پرورش استعداد‌های درخشان)، دانشگاه تهران و جشنواره ملی دانش‌آموزی ابن سینا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:جشنواره ابن سینا در نه محور کلی شامل: مسابقات آزمایشگاهی در سه گرایش، ماراتون استارتاپی دانش‌آموزی، نمایشگاه دستاورد‌ها و اختراعات دانش‌آموزی، المپیاد علوم نوجوانان در ۳ گرایش علوم پایه، کنفرانس دانشمندان جوان (سمینار‌های علمی)، فیلم کوتاه داستانی و مستند، مناظره دانش‌آموزی و محتوای دیجیتال و همچنین نمایشگاه جانبی و کارگاه‌های تخصصی ویژه دانش‌آموزان، والدین، مدیران مدارس و مربیان پژوهشی برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد:دانش آموز احسان هادی زاده، پایه ششم دبستان شهید چتر سحر مهران (مادر ایشان نیز فرهنگی میباشند) حائز رتبه دوم مسابقات در محور اختراعات و موفق به کسب مدال نقره در این جشنواره در مقطع ابتدایی شدند.
وی ادامه داد:برگزیدگان این جشنواره ضمن دریافت گواهینامه معتبر بین المللی به مسابقات بین المللی نیز اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/با

کسب افتخاری دیگر توسط دانش آموز مهرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی