Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - حسين مهري در ديدار با كارآفرينان و صنعتگران گفت: در شرايط فعلي اقتصاد، اولويت همه نهادهاي مالي باید حمايت كامل و همه جانبه از توليدكنندگان و صنعتگران باشد و بانك صنعت و معدن اين موضوع را از طريق استقرار بانكداري شركتي و توسعه بانكداري الكترونيكي به انجام مي رساند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حسين مهري رييس هيأت مديره و مديرعامل بانك صنعت و معدن در اين جلسه كه عصر دوشنبه 23 ارديبهشت ماه برگزار شد، ضمن بيان مطلب فوق افزود: در سال رونق توليد تلاش ما بر ايجاد اشتغال پايدار و رشد و شكوفايي صنايع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي بيان داشت: اين بانك عليرغم محدوديتهاي موجود در منابع مالي توانست در سال 97 بيش از 117 هزار ميليارد ريال تسهيلات پرداخت نمايد و در زمينه توسعه خدمات بخصوص در زمينه استقرار حاكميت شركتي و بانكداري الكترونيك اقدامات قابل قبولي را در جهت رفع نياز توليدكنندگان انجام دهد.

مهري با برشمردن اقدامات انجام شده در راستاي بانكداري شركتي تأكيد كرد: با استقرار بانكداري شركتي برای هر واحد تولیدی یک واحد متولی در بانک تعریف کردیم که همکاران ما تمامي نيازها و مباحث بانكي كارآفرينان بزرگ در بخش صنعت و معدن را بر عهده خواهند گرفت تا دغدغه توليدكنندگان در اين بخش را به حداقل برساند و تمركز كارآفرينان بر فرآيندهاي توليدي متمركز شود.

مديرعامل افزود: در اين بانك اصلاح ساختار و بازنگري در فرآيندهاي عملياتي براي بهبود خدمت رساني به توليدكنندگان انجام شده است.

رييس هيأت مديره اين بانك خاطرنشان كرد: توسعه خدمات الكترونيكي و بانكداري اينترنتي يكي ديگر از موضوعات مهم در بانك صنعت و معدن براي ارائه خدمات مطلوب تر به مشتريان بزرگ است تا با صرف كمترين هزينه و در كمترين زمان ممكن به خدمات مورد نظر دستيابي داشته باشند.

همچنين در اين جلسه استاندار خراسان رضوي نيز ظرفيت ها و پتانسيلهاي موجود در استان را تشريح كرد و افزود: شرايط و امكانات مناسبي را جهت سرمايه گذاري دراين استان براي كارآفرينان مطرح كشور فراهم كرده ايم.

در اين جلسه شافعي رييس اتاق بازرگاني ايران با اشاره به اين مطلب كه بزودي ايران به اتحاديه اوراسيا مي پيوندد، گفت: بايد بتوانيم با توجه به اين فرصت از ظرفيت هاي پيش رو بهره برداري نماييم.

گفتني است در اين نشست علاوه بر معرفی خدمات جدید بانک، آقایان غلامعلي سليماني از سوليكو كاله،يونس ژائله از شيرين عسل، محمدرضا زنوزي مطلق از سرمايه گذاري دريك، دكتر حسن كاردان از نساجي كويرسمنان، هادي قانعي ازگروه صنعتي گلرنگ، ابوالفضل پايداري از گروه ميهن، محمد كريميان و مجيد عسگري از گروه توسعه انتخاب، محسن اميني از گروه صنعتي زر، شهرام طباطبائي از گروه مقوا اردستان، بهرام شريعت از مديران خودرو، محمدتقي كرماني از گروه انتخاب، مهدي حسيني از شركت طوسا، ربيع فلاح و حسين سامي از گروه صنعتي آرين سيد، سعيد منزوي زاده و غلامرضا منزوي زاده از قالي سليمان، مسعود گل شيرازي از فولاد تربت، حضور داشتند كه به بيان نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود در خصوص گسترش همكاري با بانك و راهكارهاي رفع موانع توليد پرداختند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن کارآفرینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد

فنلاند در راستای طرح دیجیتالی کردن خدمات، نخستین کتابخانه الکترونیک جهان را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کتابخانه ملی فنلاند خدمات کتابخانه الکترونیکی خود را راه‌اندازی کرده است که به عنوان یک پلتفرم پیشگام در جهان معرفی شده است. در حال حاضر، این شبکه برای ۸۵ درصد از ساکنان فنلاند در دسترس خواهد بود. این کتابخانه الکترونیکی به عنوان یک برنامه قابل دانلود برای گوشی‌ها و تبلت‌ها در دسترس است و به کاربران امکان می‌دهد کتاب‌های الکترونیکی، صوتی و مجلات دیجیتال را امانت بگیرند. این کشور، رویکرد دیجیتال را برای در دسترس قرار دادن هرچه بیشتر خدمات مرتبط با کتاب انجام داده است تا هرچه بیشتر فرهنگ کتابخوانی را ترویج دهد.

به جای کارت کتابخانه، هنگام اولین ثبت‌نام برای سرویس از احراز هویت پیشرفته استفاده می شود. هر کسی که شهرداری محل سکونتش به این سرویس ملحق شده است، می‌تواند از کتابخانه الکترونیکی استفاده کند. هزینه این خدمات به ازای هر ساکن برای شهرداری ها ۰.۷ یورو است.

بر اساس گزارش ها، سرویس مشابه و در عین حال متفاوتی در دانمارک نیز توسعه یافته است و این ایده در سایر کشورهای شمال اروپا نیز در حال اجراست.

به عنوان یک سرویس جدید، مدیران پروژه هنوز نمی‌دانند که چگونه این رویکرد در آینده توسعه خواهد یافت. فقط زمان نشان می‌دهد که کدام اقلام بیشتر برای استقراض درخواست می‌شوند. کاربران برنامه همچنین می‌توانند بازخورد خود را در مورد این سرویس ارسال کنند و به پیشرفت بعدی آن کمک کنند.

به نظر می‌رسد که کتابخانه الکترونیکی نیز از بعضی مشکلات ذاتی کتابخانه های قدیمی رنج می‌برد، به‌ویژه این واقعیت که کاربران احتمالاً باید مدتی منتظر بمانند تا مطالب جدید منتشر شده برای امانت در دسترس قرار گیرند.

اما نکته مهم این است که مطالب خواندنی به زبان های فنلاندی، سوئدی و انگلیسی در دسترس خواهد بود.

کد خبر 749601

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است