Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام میلاد امینی‌موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف با حضور درغرفه خبرگزاری قرآن در سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، در گفت‌وگو با این رسانه، گفت: نمایشگاه قرآن و عترت نسبت به سال‌های گذشته گسترده‌تر شده است؛ به نظر می‌آید نمایشگاه در مکان قبلی در سطح شهرستانی برگزار می‌شد اما در این مکان حضور بخش‌های مختلفی مثل مؤسسات قرآنی و سازمان‌های مردم‌نهاد و مجموعه‌های فرهنگی، نمایشگاه را پربارتر کرده است و این نشان می‌دهد نمایشگاه نسبت به سال قبل رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین تولیدات شبکه رسانه‌ای صف نیز گفت: شبکه رسانه‌ای صف 150 برنامه تلویزیونی برای ماه مبارک تولید کرده است که روی آنتن شبکه‌های مختلف مثل مستند، شبکه سه، شبکه خبر و شبکه استانی رفت.

امینی‌موحد گفت: از جمله این برنامه‌ها؛ مجموعه تلویزیونی «نفحات» شامل 33 قسمت، مجموعه «لحظه‌ها را دریاب» شامل 33 قسمت، مجموعه «بوی باران» 25 قسمت است. در کنار اینها، برنامه ای به مناسبت ایام شهادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) تولید شده است که از شبکه‌های مختلف روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.

مسئول شبکه رسانه‌ای صف ادامه داد: شبکه رسانه‌ای صف، 15 مستند با موضوع سیل در خوزستان با نام «خاکریزهای خوزستان» تولید کرده است که از شبکه سه پخش می‌شد و در شبکه‌های اجتماعی بازخوردهای خوبی داشت. در کنار آن یک کار خوبی تحت عنوان «منطقه عملیاتی» نیز تولید شد که خیلی دیده شد. این کار از شبکه‌های سه، مستند، قرآن و شبکه خبر پخش شد؛ این کار روایت شهید آوینی از سیل خوزستان بود. در جاهایی شهید آوینی در روایت فتح، درباره خوزستان صحبت می‌کند و گاهی صحبت شهید آن‌قدر محض است که به قصه سیل خوزستان می‌خورد که ما آن را انتخاب کردیم و خیلی دیده شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی نمایشگاه قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

عبدالرضا سید احمدی افزود: از آغاز برداشت   چغندر قند در استان تاکنون ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندر قند استان خوزستان انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از  از این میزان بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها