Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: اگر گل ما مقابل صنعت نفت‌آبادان اعلام می‌شد می‌توانستیم برای قهرمانی امیدوار باشیم اما الان اینطور نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بیژن طاهری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل سپیدرود رشت اظهارنظرهایی انجام داد که گزیده‌های آن را در زیر از نظر می‌گذرانید:

*وقتی به نفت‌آبادان گل زدیم تصور کردیم که آفساید شده و رفتیم برای آفساید اعتراض کنیم اما زمانی که به ما اعلام کردند توپ اوت شده برگشتیم و دیگر اعتراضی نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*نمی‌دانم چرا فرهاد مجیدی در بازی مقابل صنعت نفت‌آبادان اخراج شد.

*اگر گل ما مقابل صنعت نفت‌آبادان گل اعلام می‌شد می‌توانستیم فردا برای قهرمانی امیدوار باشیم اما الان اینطور نخواهد بود.

*خیلی سخت است که یک بازیکن از فوتبال خداحافظی کند و روز خداحافظی‌اش برسد، اما باید خسرو حیدری بداند که فوتبال ۱۰ سال است و زندگی صد سال.

* فردا (پنجشنبه) می‌توانستیم با انگیزه مضاعف به مصاف سپیدرود برویم و اگر گل صحیح ما در بازی قبل قبول می‌شد تماشاگران ما با شور خاصی به ورزشگاه می‌آمدند.

*اگر گل‌های ما در بازی‌های گذشته گرفته می‌شد هم قهرمان نمی‌شدیم اما مهم این بود که تا هفته آخر در کورس قهرمانی می‌ماندیم ولی به هر حال شیرینی فوتبال به همین چیزهاست.

*بازی فردا را یک بازی تماشاگرپسند پیش‌بینی می‌کنم چرا که سپیدرود به پیروزی احتیاج دارد و هجومی بازی می‌کند و این موضوع سبب می‌شود شاهد مسابقه‌ای زیبا باشیم.

*امیدوارم هوادارانمان فردا برای استقلال و خسرو حیدری به ورزشگاه بیایند تا پایان خوشی برای لیگ هجدهم باشد.

*فردا بازی سختی خواهیم داشت اما تماشایی البته مثل بازی با نفت‌آبادان نیست که آنها نه شانسی برای کسب سهمیه داشتند و نه نگران سقوط. امیدوارم استقلال برنده بازی فردا باشد.

*همیشه و در همه حال حق با هوادار است که در سرما و گرما تیمش را تشویق می‌کند.

* امیدوارم استقلال فصل بعد قهرمان شود و در هر سه جام مدعی باشد. امسال خیلی تلاش کردیم که هواداران خوشحال ورزشگاه را ترک کنند اما اتفاقاتی می‌افتد که قابل پیش‌بینی نیست.

*از سیاست باشگاه در مورد مربیان آینده و بدنساز تیم اطلاعی ندارم. امیدوارم هر چیزی که رقم می‌خورد به سود استقلال باشد آخر فصل است و با توجه به اینکه هر ۳، ۴ روز بازی می‌کردیم بدن‌ها فرسوده است.   *اگر بدنسازی خوبی می‌کردیم آخر فصل هم روند رو به رشدی داشتیم، اما بدنسازی در ابتدای فصل و نیم فصل نداشتیم چرا که همه بازیکنان در اختیار تیم نبودند تا بتوانیم یکنواخت تمرین کنیم. اول فصل با ۱۰، ۱۱ بازیکن به اردوی آماده‌سازی رفتیم و حرف مجیدی کاملأ درست بوده است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بیژن طاهری استقلال تهران لیگ برتر فوتبال سپیدرودرشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام

مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، این تیم قهرمان لیگ برتر است چه به جام قهرمانی برسد و چه به آن دست پیدا نکند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: درباره عملکرد‌مان و بابت شکل بازی‌مان در نیمه اول از هواداران عذرخواهی می‌کنم. در نیمه اول استقلال نبودیم. در حد قهرمانی هم نبودیم. در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم به خودشان آمدند و فهمیدند که چه جایگاهی دارند. خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم و گل زدیم.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

 

وی ادامه داد: یکسری از صحبت‌ها برای خلوت آدم‌هاست، ولی آدم دوست دارد درباره آن صحبت کند. بازیکنی می‌آید و تماشاگران ما را تحریک می‌کند و بعد از گل مقابل تماشاگران استقلال خوشحالی می‌کنند، ما هیچ ترسی نداریم. ما آنقدر به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم که به بازی برمی‌گردیم. قبلاً هم گفته بودم که ما قهرمان شدیم فارغ از اینکه جام بگیریم. این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. یکسری افراد از اربابان‌شان خط می‌گیرند تا جلوی ما توان بگذارند! ما دنبال این نیستیم که مقابل ما توان نگذارند و شل بازی کنند، چون قبلاً استقلالی بودند، توقع ما این است که شرافتمندانه بازی کرده و وقت‌کشی نکنند. آقایان ما هم بازی‌ها را بلد هستیم، آنهایی که باید بدانند می‌دانند. من به موقعش شفاف صحبت می‌کنم. الان بدون هیچ صحبتی ما را 50 میلیون جریمه می‌کنند ما هم هیچ ترسی نداریم هزار میلیارد دیگر هم جریمه‌ام کنند. یک چیزی می‌گویم نه 50 میلیون و 70 میلیون، تا آن بالایی نخواهد هیچ برگی نمی‌افتد.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سؤال که «استقلال قهرمان می‌شود؟»، تصریح کرد: این تیم الان هم قهرمان هست. بارها گفته‌ام، سوم و چهارم هم بشویم استقلال برای ما قهرمان است. ممنون هواداران هستیم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

مربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که نمی‌ترسد کمیته انضباطی او را احضار کند، گفت: اصلاً مهم نیست. من چه حرفی زدم؟ به کسی افترا زدم؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود