Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@20:26:45 GMT

شهادت ۳۰۵فلسطینی از آغاز راهپیمایی‌های بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۸۵۱۰

شهادت ۳۰۵فلسطینی از آغاز راهپیمایی‌های بازگشت

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، الیوم السابع گزارش داد: بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین، از آغاز راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز بازگشت و شکست محاصره در شرق نوار غزه در سی‌ام مارس گذشته تا چهاردهم ماه جاری میلادی حدود ۳۰۵ تن شهید شده‌اند که از میان آنها ۵۹ کودک، ۱۰ زن و یک فرد مسن هستند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد: سه تن از امدادگران شهید و ۶۸۰ تن از آنها جراحت‌های مختلفی برداشته‌اند و ۱۱۸ آمبولانس به طور جزئی آسیب دیده‌اند، ۲ خبرنگار نیز شهید و ۳۶۵ تن از آنها نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس آمار این سازمان، ۱۷ هزار و ۳۳۵ فلسطینی در جریان این راهپیمایی‌ها زخمی شدند که از میان آنها ۳ هزار ۵۶۵ تن کودک، ۱ هزار و ۱۶۸ تن زن و ۱۰۴ تن از افراد سالخورده بودند.

فلسطینیان امروز (چهارشنبه) هفتادو یکمین سالگرد نکبت (تشکیل رژیم صهیونیستی) را زنده نگه‌ می‌دارند. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم

نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • شمار شهدای غزه به 34 هزار و 262 شهید رسید