Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@22:40:11 GMT

اخبار مشروح 13، چهارشنبه، 25 اردیبهشت 98

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۸۷۴۹

‍‍‍‍‍‍

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه شنبه، در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با تأکید بر ضرورت تقوای مسئولان بویژه در «رسیدگی به امور مردم، رعایت بیت المال و اجتناب از اشرافیت» به بیان وظایف اساسی مسئولان سه قوه برای حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید پرداختند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این بخش خبری، اخبار مربوط به دیدارمسئولان با رهبرانقلاب، توضیحات رئیس کل بانک مرکزی درباره ارز، افزایش وام مسکن روستایی و اشتغالزایی، بررسی ابهامات افزایش حقوق ها، در سایه دیوار، شب های رمضانی در تهران، تحولات یمن، تظاهرات فلسطینیان در سالروز نکبت، جنگ تعرفه ای چین و آمریکا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مشاهده فرمائید.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح 13 رهبر انقلاب مسئولان کارگزاران نظام رئیس کل بانک مرکزی یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش محسوس دما در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ جو استان پایدار است و شاهد افزایش محسوس دما در مازندران خواهیم بود.


فرجی افزود: پیش بینی می‌شود از بعدازظهر فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از سمت غرب استان افزایش ابر را داشته باشیم و فرداشب در ارتفاعات غرب استان شرایط برای رگبار‌های پراکنده فراهم است.


وی تصریح کرد: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت آسمان کل استان مازندران نیمه ابری همراه با رگبار پراکنده و روند کاهشی دما خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: گذر چهارشنبه تا جمعه شاهد بارش‌های بیشتر در استان خواهیم بود که احتمالا" آبگرفتگی موقتی معابر را استان داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • کرمانشاه بارانی می‌شود
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود
  • افزایش محسوس دما در مازندران
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت