Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@11:05:57 GMT

بهنام صفوی هنرمند خوش اخلاق موسیقی پاپ ایران بود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۸۸۷۱

بهنام صفوی هنرمند خوش اخلاق موسیقی پاپ ایران بود

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع بهنام صفوی در گفت وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از همه سازمان ها که در برگزاری مراسم تشییع پیکر بهنام صفوی شرکت داشتند تشکر کرد.

محمد علی جعفری با تاکید بر خوش اخلاقی و خوش صدایی بهنام صفوی ابراز کرد: بهنام صفوی هنرمند خوش اخلاق موسیقی پاپ ایران بود و مردم با آهنگ هایش خاطره ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور علاقه مندان در این مراسم نشان دهنده محبوبیت این هنرمند مردمی است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت ده صبح از خانه هنرمندان اصفهان آغاز شده اظهار داشت: در این مراسم باشکوه خانواده، هنرمندان و دوستداران بهنام صفوی سخنرانی کردند.

وی اضافه کرد: از روز 22 اردیبهشت ماه برای برگزاری این مراسم تمهیداتی اندیشیده شد. در روزهای آینده هم مراسم هایی توسط خانواده بهنام صفوی و دوستدارانش برگزار می شود.

 

ک.ع/ 1

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ایران موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان» انجام شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محله دستگرد یکی از محله‌های هنرمندپرور شهر اصفهان است که هنرمندان و فرهیختگان این محله نه‌تنها در منطقه ۱۳، بلکه در کل شهر، استان و حتی کشور شهرت دارند.

وی افزود: در میان این هنرمندان، شاعران گرانقدری در این محله زیسته‌اند که کلام و اشعار ظریف و دل‌نشینی دارند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان، در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان محله» که با حضور هنرمندان و شاعران استانی در فرهنگسرای دستگرد برگزار شد، با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شاعران درگذشته همچون مرحوم انواری و مرحوم وحید دستجردی، از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد تجلیل کنیم که این برنامه با حضور شهروندان و هنرمندان برگزار شد.

کد خبر 748477

دیگر خبرها

  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل