Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:20:12 GMT

شهرهای مازندران به اینترنت نسل ۴ مجهز هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۸۹۵۳

شهرهای مازندران به اینترنت نسل ۴ مجهز هستند

یداله طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح برنامه‌های در دست اجرا در این حوزه، کاهش شکاف دیجیتالی در مناطق روستایی را از مهمترین برنامه‌های دارای اولویت وزارت ارتباطات برشمرد و افزود: توسعه نسل دوم تلفن همراه، برخورداری از سرویس 3G و 4G در سطح شهرها و روستاها، ایجاد بستر فیبرنوری به طول بیش از ۱۴۷ کیلومتر در روستاهای ۹ شهرستان، برخورداری روستاییان عزیز از اینترنت پرسرعت LTE بیسیم، اجرای طرح رومینگ و Swap در مناطق روستایی از مهمترین اقدامات زیرساختی است که که در سال جاری در حوزه ICT در سطح استان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: در حال حاضر کلیه شهرهای استان از پوشش اینترنت نسل چهارم برخوردار بوده و این درحالی ست که با اجرایی شدن پروژه‌های مذکور ارتقا کیفیت خدمات و سرویس‌های ارتباطی در مناطق روستایی بویژه نقاط گردش پذیر روستایی و عشایرنشین را بیش از گذشته شاهد خواهیم بود.

طهماسبی پشتیبانی از واحدهای فناور در حوزه ICT بمنظور رونق کسب و کار اینترنتی، همکاری در راستای ایجاد سلامت الکترونیک، توسعه شبکه علمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای ارتقا سطح آشنایی با فضای سایبر ویژه بانوان، برگزاری رویدادها و استارتاپ ها در حوزه فناوری اطلاعات را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده دیگر وزارت متبوع خویش در سطح استان عنوان کرد.

کد خبر 4617925

منبع: مهر

کلیدواژه: فناوری اطلاعات ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شیدایی عصر امروز در شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان درگزین گفت: کار عظیم و رسالت فرهنگیان در راستای آموزش و تربیت آینده سازان در تراز انقلاب اسلامی، بسیار مهم و پیچیده است.

شیدایی افزود: ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود که با اجرای برنامه‌های مهم طبق سند تحول در راستای برنامه‌های مدارس، به طور حتم دانش آموزانی قوی و توانمند برای پیشبرد اهدافی در تمامی زمینه‌های آموزشی و پرورشی آماده می‌کند.

وی گفت: حضور بانشاط همکاران نشان از فعالیت بالا و تعهد به عمل در حوزه تعلیم و تربیت است و این امر نوید بخش آینده‌ای روشن و کارآمد خواهد بود.

کد خبر 6088191

دیگر خبرها

  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • افتتاح هفت نیروگاه خورشیدی در مدارس کشور
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • ایران قوی با مدرسه قوی ساخته می‌شود
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • مازندران مجهز به سامانه هوشمند ثبت تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری