Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:23:31 GMT

سومین همایش نفس در تبریز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۷۹۰۹۳

سومین همایش نفس در تبریز برگزار می‌شود

سومین همایش استانی "نفس" همزمان با ماه مبارک رمضان و روز اهدا عضو به همت اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سومین همایش نفس با شعار «اهدای عضو اهدای زندگی» با هدف دعوت به همدلی و شناساندن ظرفیت‌ها و برنامه‌های انجمن اهدای عضو استان و دعوت عموم مردم به مشارکت در این امر خیر و انسان دوستانه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمدحسین حسن‌زاده»، مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز  امروز در جلسه هماهنگی این همایش بزرگ، اظهار داشت: این همایش‌ها برای تشویق مردم مفهوم اهدا عضو و دعوت از عموم مردم جهت شرکت در این امر پسندیده است.

وی با تاکید بر این‌که باید با گذشت و ایثارگری حیاتی دوباره به همنوع خود ببخشیم، گفت: در سومین همایش نفس از احیاگران سلامت استان نیز تجلیل ویژه‌ای به عمل خواهد آمد تا گامی کوچک نیز در جهت زحمات این بزرگواران برداشته شود.

حسن‌زاده افزود: اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز نیز در کنار برگزار کنندگان این همایش خواهد بود و از ظرفیت های خود برای اجرای هر چه باشکوه تر این همایش بهره خواهد برد.

عضو هیات مدیره انجمن اهدا عضو ایرانیان نیز در این نشست اظهار داشت: متاسفانه در کشور ۲۹ هزار نفر در صف پیوند اعضا هستند. سال گذشته اعلام شده بود که ۲۷ هزار نفر در صف پیوند قرار دارند که این رقم امسال با افزایش حدود ۲ هزار نفری به ۲۹ هزار نفر رسیده است.

رسول زارع زاده ادامه داد: روزانه ۷ تا ۱۱ نفر متاسفانه در این صف پیوند فوت می شوند و ۳۰ درصد این مرگ و میر ها در استانهای شمالغرب است که فرهنگ سازی و دعوت مردم به این امر خطیر از بزرگترین دغدغه های این انجمن است.

گفتنی است، سومین همایش نفس ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت به همت اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی در مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن خبرگزاری شبستان نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب ماه مبارک رمضان حرم حضرت معصومه س جزء خوانی قرآن کریم قم کمپ معتادان متجاهر همایش نفس اهدای عضو اهدای زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان خود را برای حضور در سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان آسیا که ۲۵ مهر تا یک آبان در بانکوک برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کادر فنی تیم ملی هندبال ساحلی از احسان کارگر هندبالیست آیسکی دعوت کرد تا در اردوی این تیم که ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود شرکت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز، ۱۸ و ۱۹ اردبیهشت
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در تبریز
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • برگزاری همایش توجیهی و آموزشی زائران حج تمتع در تبریز