Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی‌های انجام شده در خصوص میزان جمعیت میلیاردرهای جهان و مجموع دارایی‌هایشان نشان می‌دهد در سال گذشته، حدود ۵.۵درصد کاهش داشته است.

بر اساس جدیدترین گزارش ارائه شده توسط  Wealth-X، جمعیت میلیاردرهای جهان در سال 2018، با کاهش 5.4درصدی مواجه شده است که عواملی همچون نوسانات شدید بازار، تنش‌های تجاری جهانی و کاهش رشد اقتصادی مسبب آن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از یک دهه گذشته تا سال 2018، پس از دوران بحران مالی جهانی، این دومین بار بود که جمعیت میلیاردرهای جهان روند نزولی را تجربه می‌کرد.

به طور کلی، تعداد میلیاردرهای سراسر جهان در سال گذشته،  2604 نفر با مجموع ثروت 8.56 تریلیون دلار بوده، در حالی که این تعداد در سال 2017، 2754 نفر با مجموع ثروت 9.2 تریلیون دلار بوده است.

با استناد به این گزارش، عوامل مختلفی زمینه‌ساز این مسئله شده است. این اتفاق، یک سال پس از تولید ثروت بی‌سابقه که سبب افزایش میلیاردرهای جهان در سال 2017 شده بود، روی داد. کاهش شتاب رشد اقتصاد جهانی  و همچنین بازار دارایی در نیمه دوم سال، سبب کاهش میل خرید سهام و سرمایه‌گذاری شد. همچنین جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین، سقوط سهام تکنولوژی و اختلال در بخش خودرو، این مسئله را تشدید کرد.

در ادامه، گفتنی است که با وجود کاهش میزان میلیاردرهای جهان و مجموع دارایی آنها در سال 2018 ، هنوز هم این میزان از دو سال گذشته بیشتر است.

بر اساس آمار منطقه‌ای، آسیا-اقیانوسیه بیشترین میزان افت میلیاردرها را با 13.4 درصد تجربه کرده‌ است. همچنین اروپا، خاورمیانه و آفریقا، با کاهش 4.6 درصدی روبرو شدند. این در حالی است که آمریکا، رشد 0.9 درصدی را تجربه کرد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000E1f برچسب ها: کیفیت زندگی ، ملیاردر ها ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: کیفیت زندگی بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۷۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟

میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف استان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، در ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ بیشترین میزان بارندگی در سربیژن با ۵۵.۰ میلی‌متر، دلفارد با ۵۰.۰ میلی‌متر، جبالبارز با ۳۵.۰ میلی‌متر، قلعه عسکر با ۳۰.۰ میلی‌متر و کرچیسکا با ۲۹.۵ میلی‌متر بوده است.

پس از آن، شهرهای ریسه ۲۴.۰ میلی‌متر، ده بکری ۲۲.۰ میلی‌متر، بافت ۱۷.۱ میلی‌متر، بهادرآباد ۱۷.۰ میلی‌متر، هجدک ۱۷.۰ میلی‌متر، دریجان ۱۷.۰ میلی‌متر، کلاکی مردهک ۱۶.۵ میلی‌متر، رابر ۱۵.۲ میلی‌متر، دوساری ۱۵.۰ میلی‌متر، استبرق: ۱۵.۰ میلی‌متر بیشترین بارندگی را طی ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.

کد خبر 750262

دیگر خبرها

  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟
  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش در استان یزد
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟