Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حکم‌های جدید تا پایان اریبهشت ماه زده می شود و آن زمان مشخص می‌شود پرداختی‌ها چقدر است و به دقت اقدام دولت را زیر نظر و مبنا قرار می دهیم و در صورت هر گونه مغایرت اقدام دولت در صدور احکام با حکم قانونی در بودجه ورود کرده و سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با ایسنا درباره اعمال افزایش حقوق کارکنان دولت اظهار کرد: آنچه که در مصوبه صحن علنی مجلس داشتیم و تایید شورای نگهبان را دارد، مبنای ماست و اگر سازمان برنامه و بودجه کشور غیر از این مصوبه را عملیاتی کند، هم مجلس شورای اسلامی به عنوان نهادی که دولت باید پاسخگویی آن باشد و هم دیوان محاسبات به عنوان بازوی اجرایی مجلس در رسیدگی به این مسئله ورود پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل اینکه معمولا در اردیبهشت ماه احکام جدید صادر و حقوق بر این اساس پرداخت می شود، منتظر هستیم افزایش حقوق عملیاتی شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: ما براساس اقدام عملی دولت و نه اظهارنظر، موضوعات را پیگیری می کنیم و صدور احکام را به تفکیک دستگاه ها و موضوعات تعریف شده در قانون نسبت به تکلیف قانونی انطباق می دهیم و اگر عین آن باشد که دولت وظیفه‌اش را انجام داده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این مسئله با مصوبه مجلس شورای اسلامی مغایرت داشته باشد، مجلس قطعا ورود می کند و مبنای بررسی ما برای گزارش درباره پرداخت حقوق و دستمزد گزارش رسیدگی خواهد بود.

وی افزود: دلیل این است که حکم های جدید تا پایان اریبهشت ماه زده می شود و آن زمان مشخص می شود پرداختی ها چقدر است و به دقت اقدام دولت را زیر نظر و مبنا قرار می دهیم و در صورت هر گونه مغایرت اقدام دولت درصدور احکام با حکم قانونی در بودجه ورود کرده و سر سوزنی کوتاه نخواهیم آمد.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افزايش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش‌هایی از قوانین مزاحم کسب‌ و کار شناسایی شده است

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: بخش‌هایی از قوانین مزاحم کسب‌ و کار در قوه قضاییه و بخش‌هایی هم توسط خود دولت شناسایی شده تا در تعامل بین دولت و قوه قضاییه بتوانیم برای اصلاح این قوانین تلاش کنیم.

به گزارش ایسنا، بهزاد پورسید در همایش تأثیر متقابل حقوق بین‌الملل و حقوق داخلی در توسعه قوانین در گرگان گفت: باید قوانینی که مجلس برای تسهیل فضای کسب و کار و مهیا کردن زمینه‌های تولید تصویب کرده، شناسایی شود و البته در این بخش اقدامات خوبی در قوه قضاییه انجام شده است.

وی افزود: بخش‌هایی از قوانین مزاحم کسب‌ و کار در قوه قضاییه و بخش‌هایی هم توسط خود دولت شناسایی شده تا در تعامل بین دولت و قوه قضاییه بتوانیم برای اصلاح این قوانین تلاش کنیم.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه گفت: تلاش ما در عدلیه این است که تا حد ممکن، تسهیل‌گر در امور کسب‌ و کار باشیم و پرونده‌های قضایی و حقوقی مانع از تولید و کسب و کار نشوند.

پورسید همچنین در همایش تأثیر متقابل حقوق بین‌الملل و حقوق داخلی در توسعه قوانین که در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد با اشاره با جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: گستردگی جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌حدی است که در سطح جهانی هم دنیا فهمیده که این اقدامات با قواعد حقوق بین‌المللی هیچ انطباقی ندارد.

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه افزود: در قوه قضاییه و در تعامل با دولت در حال بررسی هستیم که چه اقدام‌ حقوقی می‌توانیم علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی انجام دهیم.

وی گفت: همزمان با این تعامل در حال تدوین برخی پیش‌نویس‌ها مانند پیش‌نویس مبارزه با تروریسم هستیم که در صورت تصویب در مجلس، می‌تواند بخشی از خلاهای قانونی را برطرف کند. این پیش‌نویس قادر است، برخی اقدامات دولت علیه رژیم جعلی اسرائیل را نیز ساماندهی کند.

پورسید گفت: در نظام حقوقی داخلی کشور و در ارتباطات بین‌المللی نیازمند توجه به اسناد و مصوبات بین‌المللی به‌ویژه اسناد مصوب سازمان ملل هستیم و برگزاری این همایش از نظر علمی گام مقدماتی خوبی برای این موضوع است تا بتوانیم حرکت حقوقی خود را به سمت نیازهای داخلی با توجه به اسناد بین‌المللی پیش ببریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بخش‌هایی از قوانین مزاحم کسب‌ و کار شناسایی شده است
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی بودجه تصویب نکند
  • اعتراف استاندار روحانی به موفقیت دولت رئیسی
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • هشدار جدی مرکز پژوهش‌های مجلس به دولت/ چالش حقوق معلمان در کمین آموزش و پرورش
  • مجلس دوباره به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان ورود می‌کند؟
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد