Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@11:23:57 GMT

کشف بيش از 18 تن مرغ قاچاق در دهلران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۲۷۲

کشف بيش از 18 تن مرغ قاچاق در دهلران

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي استان از توقيف کاميون هاي حامل 7 هزار و 400 قطعه مرغ زنده قاچاق با وزن بيش از 18 تن در شهرستان دهلران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پليس، سردار "نورعلي ياري" با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان دهلران هنگام کنترل محورهاي مواصلاتي  ، در يک عمليات 5 دستگاه کاميون را که در حال حمل مرغ قاچاق بودند، شناسايي و متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ماموران در بازرسي از اين کاميون ها،7 هزار و 400 قطعه مرغ  فاقد مجوز دامپزشکي کشف و 5  متهم را نيز در اين رابطه دستگيرکردند.
فرمانده انتظامي استان ايلام يادآور شد: ارزش برآورد شده اين محموله، توسط کارشناسان يک ميليارد و 650 ميليون ريال برآورد شده است.
سردار ياري در پايان گفت: متهمان، اين محموله را از يکي از شهرهاي استان بارگيري کرده و قصد انتقال به خارج از استان را داشتند که با هوشياري کارکنان پليس دهلران ،شبانه در محورهاي مواصلاتي  دستگير و تحويل مراجع قضائي داده شدند .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف مرغ قاچاق دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در بازرسی ماموران انتظامی این فرماندهی از یک شرکت خبر داد.

ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در بازرسی مأموران انتظامی کشف شد.

وی افزود: در راستای طرح مقابله با سوخت و فراورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت، با انجام اقدامات میدانی از نگهداری سوخت قاچاق در یکی از شرکت‌های این شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به این محل اعزام و در بازرسی انجام شده از این شرکت موفق شدند ۳۵ هزار لیتر نفت سفید که به صورت غیرقانونی و خارج از شبکه قانونی توزیع در انبار این شرکت نگهداری می‌شد را کشف کنند.

کاکاوند با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 751007

دیگر خبرها

  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج