Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:36:36 GMT

سه کاراته کا کرمانشاهی عازم لیگ جهانی استانبول شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۰۳۹۵

سه کاراته کا کرمانشاهی عازم لیگ جهانی استانبول شدند

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه، از عضویت سه ورزشکار کرمانشاهی در تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران و اعزام به رقابت های لیگ جهانی استانبول ترکیه خبر داد.

ناصر محمد صالحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محدثه آقایی در بخش بانوان و هامون درفشی پور و مهدی خدابخشی در بخش آقایان کاراته هایی هستند که از استان کرمانشاه عازم لیگ جهانی این رشته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: آقایی نماینده وزن 68+ کیلوگرم ایران در بخش کومیته بانوان، درفشی پور نماینده وزن 67- کیلوگرم و خدابخشی نیز نماینده وزن 84- کیلوگرم کشورمان در بخش کومیته آقایان خواهند بود.
محمدصالحی تصریح کرد: تیم ملی کاراته ایران با هشت ورزشکار در بخش بانوان و 13 ورزشکار در بخش آقایان عصر امروز (چهارشنبه) به استانبول محل برگزاری لیگ جهانی اعزام شد.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: دومین مرحله لیگ سری A جهانی از بیست و هفتم تا بیست و نهم اردیبهشت با حضور بیش از یک هزار و 800 ورزشکار از 101 کشور دنیا برگزار می شود.
وی همچنین به برنامه مسابقات کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی اشاره کرد و گفت: محدثه آقایی در وزن 68+ کیلوگرم از شامگاه جمعه 27 اردیبهشت مبارزات خود را در لیگ جهانی آغاز خواهد کرد.
محمدصالحی افزود: هامون درفشی پور در 67- کیلوگرم و مهدی خدابخشی نیز در وزن 84- کیلوگرم از شامگاه شنبه 28 اردیبهشت با رقبای خود پیکار می کنند.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآور شد: سه کاراته کا کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی در صورت راهیابی به یکی از مراحل رده بندی یا فینال روز یکشنبه 29 اردیبهشت برای کسب مدال به مبارزه با حریفان می پردازند.
وی در پایان از سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی و شهاب سلطانی به عنوان مربی تیم ملی کاراته ایران در رقابت های لیگ جهانی استانبول یاد کرد.
7458/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كاراته ليگ جهاني استانبول هيات كاراته كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌

علی شعبانی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : از ۶ حوزه دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه، ۵ حوزه تعیین تکلیف و منتخبین معرفی شدند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه که سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، یک نفر در دور اول انتخابات توانست با کسب ۲۰ درصد آرای صحیح مأخوذه مستقیما به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به رقابت حال حاضر چهار نفر از دواطلبان برای کسب ۲ کرسی باقی‌مانده حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، تصریح کرد: افرادی (متولدین ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۵ به‌قبل) در دور دوم انتخابات می‌توانند رأی دهند که در دور اول در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه رأی داده باشند و یا در هیچ حوزه انتخابیه رأی نداده باشند.

وی در تفاوت انتخابات دور دوم با دور اول، گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برخلاف اول، انتخابات کاملا به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

شعبانی در خصوص تعداد شعب رأی و صندوق، گفت: ۶۴۵ شعبه اخذ رأی با یک‌هزار و ۹۰۰ صندوق الکترونیکی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای روز انتخابات آماده شده که ۵۴۵ حوزه از این تعداد شهری و ۱۰۰ حوزه در روستای است.

شعبانی از نیاز آموزش انتخابات الکترونیکی به کاربران و مردم سخن گفت و افزود: ۲ مرحله رزمایش و تمرینات میدانی انجام گرفته از طریق صدا و سیما، رسانه‌ها، فضای مجازی و به صورت حضوری در دانشگاه‌ها و مکان‌ها شلوغ آموزش لازم در رابطه با نحوه رأی‌گیری توسط صندوق الکترونیکی ارائه شده است.

وی اضافه کرد: تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌ماه با چهار راهبرد مهم مدنظر مقام معظم رهبری «مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت» در حوزه انتخابیه کرمانشاه فراهم شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • گام‌های لرزان برای ثبت جهانی محور ساسانی کرمانشاه
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است