Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تیم صنعت نفت آبادان با ۲ بازیکن محروم مقابل میزبانش تیم سایپا بازی می‌کند. ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تیم صنعت نفت آبادان در یک خارج از خانه با تیم سایپا دیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی روز ‌پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه از ساعت 21:30 به میزبانی تیم تهرانی آغاز می‌شود و ورزشگاه شهداء شهر قدس میزبان دیدار تیم صنعت نفت آبادان و سایپا است.

در آستانه این بازی از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران اسامی محرومان هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اعلام شد که نام دو تن از بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در بین این افراد است.

بر این اساس حسین ساکی و رضا جبیره بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان در بازی هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور همراه تیم خود نیستند و در ترکیب حضور نمی‌یابند.

جدال شاگردان کریمی و منصوریان در مسجدسلیمان؛ تیر خلاص زردپوشان در هفته پایانینفت مسجدسلیمان بدون بازیکن محروم به میدان می‌رودغیبت سرجیو در نشست خبری پیش از بازی سایپا - صنعت نفت آبادان

بنا بر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران تیم سایپا با ترکیب کامل در بازی هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال مقابل صنعت نفت آبادان به میدان می‌رود.

تا پایان هفته بیست و نهم، تیم صنعت نفت آبادان 34 امتیاز کسب کرده است و در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جای دارد.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه دانیال اسماعیلی‌فر پس از بازی با صنعت نفت روزهای پرتنشی را تجربه کرده و شادی گل او خبرساز شد، اما نباید نسبت به نمایش فنی او در این مسابقه بی‌توجه بود.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8 موفق به گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان شد و ارسال امید عالیشاه را تبدیل به گل کرد تا تیمش در مسیر کسب برتری پرگل قرار بگیرد و با کسب سه امتیاز در زمین حریف، رتبه دوم جدول لیگ برتر و اختلاف یک امتیازی با استقلال را نگه دارد.

دانیال در سمت راست زمین آنقدر مطمئن و کم‌اشتباه بود که صنعت نفت برخلاف بازی‌های قبل نتوانست از آن جناح نفوذ کند و کار خاصی انجام بدهد و جلوگیری از حملات و از سوی دیگر ایجاد موقعیت‌های پرشماری هم داشت تا نشان بدهد در بهترین فرم فنی و بدنی قرار دارد و می‌تواند به پرسپولیس در مسیر قهرمانی دوباره کمک کند.

اسماعیلی‌فر با وجود درخشش مقابل صنعت نفت و گلزنی در بازی اخیرشان، از رقابت بزرگ هفته آینده لیگ برتر برابر سپاهان و تیم سابق خود محروم شد تا سرخ‌پوشان یکی از آماده‌ترین مهره‌های خود را برای تقابل با شاگردان مورایس در اختیار نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان