Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز-ايرنا- مدير بهداشت، ايمني و محيط زيست پدافند غيرعامل، مديريت بحران و فوريت هاي پزشکي شرکت ملي حفاري ايران گفت: با کنترل و کاهش سيلاب، شش دستگاه حفاري در موقعيت هاي مناطق نفتخيز جنوب و حوزه نفتي غرب کارون در خوزستان فعاليت خود را از سر گرفتند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي شرکت ملي حفاري ايران سعيد قرباني در اين باره اظهار داشت: در پي افزايش دبي آب رودخانه هاي کارون، دز و کرخه به سبب بارندگي هاي سيل آسا و رهاسازي بخشي از آب پشت سدها، هشت دستگاه حفاري اين شرکت از مدار عمليات خارج و ايمن سازي آنها در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در اين ارتباط به توقف دستگاه هاي 28، 37، 65، 92، 81، 24، 66 و 62 بيان داشت: با کاربست تمهيدات لازم و تاييد مراحل ايمن سازي تجهيزات و استحکام بخشي سيل بندها، پيرامون دکل ها و اردوگاه ها و همچنين راه هاي دسترسي، به جز دستگاه هاي 28 و 81 فتح ساير دکل ها در چرخه عمليات قرار گرفته و طبق برنامه فعاليت خود را دنبال مي کنند.
قرباني در زمينه شروع به کار دستگاه هاي 28 و 81 فتح توضيح داد: اين دستگاه ها در ميدان نفتي آزادگان جنوبي در هورالعظيم استقرار و با توجه به بالا بودن ارتفاع آب و زير آب رفتن جاده هاي دسترسي، در زمان حاضر تردد خودروها و جابجايي تجهيزات در موقعيت آنها تا فراهم شدن شرايط و کاهش سطح روان آبها امکان پذير نيست.
مدير بهداشت، ايمني و محيط زيست پدافند غير عامل، مديريت بحران و فوريت هاي پزشکي شرکت ملي حفاري ايران خاطرنشان کرد: دستگاه هاي حفاري اين شرکت علاوه بر منطقه عملياتي ميدان نفتي آزادگان جنوبي، در ميادين نفتي شادگان، آبتيمور غربي و اهواز استقرار دارند.
قرباني يادآورشد:در حادثه بروز سيلاب و واقع شدن شماري دستگاه هاي حفاري در محاصره روان آبها به هيچ يک از کارکنان آسيب نرسيد و تنها تجهيزات متحمل خساراتي محدود شدند.
بر اساس اين گزارش، پيش از اين نيز مدير پروژه حفاري 6+8 حلقه چاه اکتشافي در بخش خشکي در شرکت ملي حفاري ايران گفت: دستگاه حفاري 32 فتح پس از 247 ساعت وقفه در کار به سبب قرار گرفتن در معرض سيلاب، بار ديگر در چرخه عمليات قرار گرفت.
شرکت ملي حفاري ايران که در سال 1358به عنوان يک شرکت تابعه از شرکت ملي نفت ايران تأسيس شد، هم‌ اکنون با در اختيار داشتن 72 دستگاه دکل حفاري خشکي و دريايي، ناوگان گسترده‌ اي از ماشين‌ آلات ترابري و پشتيباني، دستگاه‌ هاي جانبي حفاري، تجهيزات اسيدکاري، سيمان‌ کاري و لوله‌ گذاري، بيش از 90 درصد از خدمات مورد نياز حفاري را براي شرکت‌ هاي نفتي ايراني فراهم، و در عمل به صورت خودگردان فعاليت مي کند.
9931/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خیر نیکو کار عیسی اکرامی برای احسان مرحوم رضا قهرمانی داماد این خانواده ، یک دستگاه سروفیوژ برای  استفاده در آزمایشگاه ، یک دستگاه فتوتراپی جهت استفاده در بخش نوزادان و یک دستگاه تورنیکت جهت استفاده در اتاق عمل بیمارستان  مهر امام علی تکاب به این بیمارستان اهدا کرد.

 برای تهیه تجهیزات اهدایی این خیر تکابی  یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه  شده است.

 

دیگر خبرها

  • گزیده‌های نفتی هفته
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • ارتقای شاخص‌های ایمنیِ صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • فیلم| دستگاه حفر تونل (TBM) چگونه کار می‌کند؟
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود