Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@13:04:59 GMT

چهار هزار و 484 تن گوشت قرمز در اردبیل تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۰۶۴

چهار هزار و 484 تن گوشت قرمز در اردبیل تولید شد

اردبیل - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی اردبیل از تولید چهار هزار و 484 تن گوشت قرمز در این شهرستان در سال گذشته خبرداد و گفت: این میزان تولید 15.1 درصد تولید گوشت قرمز استان را شامل می شود.

به گزارش ایرنا ، علی حسین احدی عالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اردبیل با دارا بودن 574 هزار و 296 واحد دامی شامل گاو اصیل ، گاو دورگ، گاو بومی ، گاو میش ، گوسفند و بز یکی از قطب های مهم دامداری در استان بوده و نقش مهمی در تامین نیازهای استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این شهرستان دارای 17 واحد پرواربندی بره صنعتی فعال و نیمه فعال با ظرفیت پنج هزار و 880 راس و با اشتغال زایی 30 نفر، 29 واحد پرواربندی گوساله صنعتی فعال و نیمه فعال با ظرفیت چهار هزار و 745 راس و با اشتغال زایی 95 نفر و 13 واحد پرورش گاو شیری صنعتی فعال و نیمه فعال با ظرفیت 878 راس و با اشتغال زایی 52 نفر و تعداد 178 واحد دامداری کوچک روستایی فعال با پروانه بهره برداری به ظرفیت هفت هزار و 567 راس دام سنگین و سبک می باسد.
مدیر جهاد کشاورزی اردبیل گفت: تامین امنیت غذایی یکی از وظایف اصلی جهاد کشاورزی است و با تمام توان برای تامین سلامتی و امنیت مواد غذایی تلاش می شود.
6018/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزي اردبيل گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748243

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر