Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@22:37:45 GMT

برای امید اول تیم ملی تکواندوی ایران ویزا صادر نشد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۰۹۲

برای امید اول تیم ملی تکواندوی ایران ویزا صادر نشد

 «میرهاشم حسینی» امید اول تیم ملی تکواندوی ایران به دلیل صادر نشدن روادید، حضور در رقابت های جهانی انگلیس را از دست داد.
به گزارش صدای ایران از ایرنا، بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان از امروز(چهارشنبه) با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی شهر «منچستر» انگلیس آغاز ‌شد و پنج روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با ادامه کارشکنی سفارت انگلیس برای صدور روادید تکواندوکاران ایران به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، میرهاشم حسینی هوگوپوش پرافتخار ایران حضور در این رویداد بزرگ را از دست داد.
رقابت‌های اوزان منهای 54 و منهای 68 کیلوگرم، فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد و آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی نمایندگان تکواندو ایران در این روز هستند.
این نفرات باید امروز وزن‌ کشی خود را انجام دهند که تنها روادید هادی پور روز گذشته صادر شد که او صبح امروز راهی منچستر شد.
بر این اساس، میرهاشم حسینی هوگوپوش شایسته و توانمند ایران با کارشکنی سفارت میزبان حضور در این رویداد مهم را از دست داد.
روادید «سجاد مردانی» دیگر نماینده ایران نیز صادر شد و وی بامداد فردا راهی انگلیس می شود، اما «عرفان ناظمی» همچنان در انتظار صدور روادید است. 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت

به گزارش "ورزش سه"، حکم کمیته انضباطی مانع از حضور سید حسین حسینی در دیدار حساس امروز میان تیم‌های استقلال و تراکتور شده است. بازیکنی که در پایان دیدار با آلومینیوم با یک جلسه محرومیت تعلیقی روبرو گردید، اما مصاحبه او پس از دیدار با شمس آذر منجر به فعال شدن این محرومیت شد.

با این وجود، حسینی تصمیم گرفت تا بجای خانه‌نشینی و تماشای مسابقه از پای گیرنده‌های تلویزیونی، استقلال را برای دیدار با تراکتور همراهی کند. کاپیتان آبی‌ها به همراه سایر اعضای تیم راهی تبریز شد و اکنون نیز در ورزشگاه حضور دارد.

حسینی که باید این مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا کند، امیدوار است تا استقلال بتواند با برتری در این مسابقه صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند و امیدهایش را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • سوپرمن شدن پس از پرسپولیس/ استقلال زیر آسمان آبی شهر
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد
  • اولین واکنش دولت به اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا توسط دانشگاه های ایران
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • فیلم| تایمز انگلیس: به‌زودی حکم بازداشت نتانیاهو صادر می شود