Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستریونایتد هم گرت بیل را نمی خواهد.

طرفداری- علاوه بر دستمزد بالا پل پوگبا که انتقالش به رئال ماردید را دشوار می کرد؛ حالا منچستریونایتد قیمت او را نیز به 170 میلیون یورو افزایش داد.

به گزارش ایندیپنت و به نقل از آ.اس، نمایندگان رئال‌مادرید مذاکراتی را با همتایان خود در منچستریونایتد بر سر انتقال پل پوگبا آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سران منچستریونایتد ترجیح می دهند که هافبک فرانسوی تیمشان را در انگلیس نگه دارند و به همین دلیل برچسب 170 میلیون یورویی روی پوگبا زدند و حالا به نظر می رسد مسئولین رئال مادرید حاضر به پرداخت این هزینه نباشند. کهکشانی ها می خواستند گرت بیل یا تونی کروس را به عنوان بخشی از قرارداد پوگبا به اولدترافورد  بفرستند که منچستری ها این پیشنهاد را نیز رد کردند.

از سوی دیگر پوگبا می خواهد بیشترین دستمزد را در جهان بگیرد و حقوق 500 هزار یورویی در هفته می خواهد. این در حالی است که کهکشانی ها با حقوق 290 هزار یورویی او در هفته هم مشکل داشتند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!

هم تیمی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه مقایسه جود بلینگام با این بازیکن را رد کرد.

به گزارش ایسنا، جود بلینگام چهارمین بازیکن رئال پس از والورده، رودیگر و رودریگو است که بیشترین دقایق را در زمین بوده است. ۳۱۹۰ دقیقه در ۳۶ بازی و ۲۱ گل زده باعث شده است جود بلینگام یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان در بین پنج لیگ برتر اروپا باشد و این مسئله باعث شده است تا خیلی ها او را با دوران اوج زیدان در رئال مقایسه کنند.

به گزارش اسپورتال، مارسل دسایی هم تیمی سابق زین الدین زیدان در تیم ملی فرانسه درباره مقایسه بلینگام و زیدان گفت: بلینگام عملکرد خوبی مقابل بارسلونا نداشت اما همچنان نقش مهمی برای تیمش ایفا کرد و توانست گلزنی کند. او می داند چگونه دفاع کند، قادر به زدن گل های مهم است و می تواند از هوش بازی خود به نفع تیمش استفاده کند. اما مقایسه با زیدان را قبول ندارم. با وجود اینکه استعداد بلینگام شبیه به زیدان است ولی تفاوت هایی بین آنها وجود دارد.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی، تابستان ۲۰۲۳ بلینگام را می‌خواستند اما این رئال مادرید بود که او را با قراردادی به ارزش ۱۰۳ میلیون یورو به دست آورد که با تمام بندها به ۱۳۴ میلیون یورو می‌رسد. عملکرد بلینگام تا اینجا نشان می‌دهد که کاملا ارزش این مبلغ هنگفت را داشته است.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا باید در دیدار بعدی امشب جمعه در زمین رئال‌ سوسیداد به میدان برود. رئال در دیدار قبل برابر بارسلونا با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید تا اختلافش را با آبی‌اناری‌ها در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز افزایش دهد و به قهرمانی در لالیگا بسیار نزدیک شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا