Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،طی مراسمی، با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه مدیر کل جدید پدافند غیرعامل استان کرمانشاه معرفی شد.

محمد ابراهیم الهی تبار در این آئین تکریم و معارفه با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته مجموعه پدافند غیرعامل استان و حضور صاحب نظرانه در جلسات گفت : امیدوارم تعامل مثبتی که مدیریت سابق در ۹ ماه گذشته ایجاد کرد در دوره جدید نیز ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه با شناختی که از مدیرکل جدید وجود دارد، انتظار برای طی مسیر مؤثرتر، فعال‌تر و پویاتر بیشتر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در شرایط فعلی استان و کشور تاکید کرد: تبدیل پدافند غیرعامل به فرهنگ عمومی جامعه تلاش مثبتی بوده که مجموعه مدیریت استان روی آن تاکید داشته است.

در ادامه این آئین علیرضا حیدری، مدیرکل سابق پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات انجام شده در دوره مسئولیت اش با همدلی و وحدت همکاران شکل گرفته، تشکیل جلسات شورای پدافند غیرعامل و فعال کردن کمیته‌های ۱۲ گانه و شهرستان‌ها را به عنوان اقدامات مثبت خود عنوان کرد.

مرتضوی مدیر کل جدید پدافند غیرعامل نیز در اظهاراتی ابراز امیدواری کرد : با همراهی مجموعه استان بتواند در دوره جدید اقدامات مثبت گذشته در پدافند غیرعامل را ادامه و برنامه‌های مورد تاکید مدیریت ارشد استان را در پیش بگیرد.

وی تاکید کرد: در شرایط امروز کشور و تهدیدات کشور می‌طلبد که با تهمیدات و اقداماتی بازدارنده و پیشگیرانه روند موجود پدافند غیرعامل را تقویت کنیم.

در پایان این آئین، مرتضوی به عنوان مدیر کل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه معارفه و با اعطای لوح تقدیر از زحمات حیدری مدیریت سابق قدر دانی شد .

 

 

انتهای پیام/د

مدیر کل جدید پدافند غیرعامل استان کرمانشاه معرفی شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز؛ وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» امروز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد کمیته نظامی مشترک با اردن در جریان نشست خود با حضور مقامات دفاعی دو کشور «اثرات بی‌ثبات‌کننده» درگیری‌های جاری در منطقه و نیز موضوع مقابله با گسترش پهپادها در منطقه را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید؛ واکنش روسیه به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف

پنتاگون در این بیانیه اعلام کرد در این نشست که دیروز پنجشنبه برگزار شد همچنین بر اهمیت حفظ امنیت در مرزهای اردن با عراق و سوریه تاکید شد.

در این بیانیه به نقل از مقامات آمریکایی آمده است که دولت آمریکا از نوسازی ناوگان جنگنده‌های F-۱۶ اردن حمایت می‌کند.

بر اساس این بیانیه، در این دیدار، مقامات آمریکایی متعهد شدند به تلاش‌ها برای بهبود پدافند هوایی اردن و توانایی آن در مقابله با پهپادها ادامه دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229350 برچسب‌ها پنتاگون

دیگر خبرها

  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان
  • هشدار مدیریت بحران کرمانشاه در پی تشدید سامانه بارشی
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی