Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@23:19:03 GMT

ملاقات اینتر و یوونتوس با مدیر برنامه‌های سانچس

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۱۸۲۱

ملاقات اینتر و یوونتوس با مدیر برنامه‌های سانچس

خبرگزاری میزان- دو باشگاه ایتالیایی یوونتوس و اینتر بر سر به خدمت گرفتن مهاجم شیلیایی شیاطین سرخ وارد رقابت با یکدیگر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بر اساس گزارش جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا»، دو باشگاه یوونتوس و اینتر خواهان به خدمت گرفتن مهاجم شیلیایی منچستریونایتد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، نمایندگان این دو باشگاه ایتالیایی با مدیر برنامه‌های الکسیس سانچس دیدار کرده‌اند تا شانس خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن ۳۰ ساله امتحان کنند.

سانچس از زمان پیوستنش به منچستریونایتد در ماه ژانویه ۲۰۱۸، نتوانسته انتظارات هواداران را در این تیم انگلیسی برآورده کند، برای همین زمزمه‌های جدایی وی بر سر زبان‌ها افتاده است.

گفته می‌شود سران باشگاه منچستریونایتد حاضر هستند نیمی از دستمزد سانچس را که رقمی معادل ۱۲ میلیون پوند است، بپردازند تا او را راهی تیمی دیگر کنند. سانچس تا کنون در ۴۵ بازی تنها ۵ گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است.

این مهاجم شیلیایی در منچستریونایتد با دریافت دستمزد ۵۰۰ هزار پوند در هفته بیشترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان این تیم دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: الکسیس سانچس منچستر یونایتد اینتر یوونتوس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟

به گزارش قدس آنلاین ، رم تمریناتش  را برای بازی یکشنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد. 

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود.  در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد