Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، صاحب گل صالحی فرماندار نیکشهر بااعلام این خبر گفت: بارش های امروز تا کنون خسارتی نداشته اما همراه با رعد و برق شدید بوده است.

وی افزود: بیشترین میزان بارش ها در نیکشهر از روستاههای هیچان و چاهان با ۲۹ میلمتر باران گزارش شده است.

محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  ما با اشاره بر صدور اخطاریه جوی اظهار داشت: در ساعات بعدازظهر و شب امروز و فردا رگبار باران همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، احتمال بارش تگرگ، صاعقه و سیلابی شدن ناگهانی و موقتی مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در جنوب استان پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس الگو‌های پیش یابی این شرایط در مناطق جنوبی استان به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر، قصرقند، سرباز، سراوان، مهرستان و سیب و سوران، ارتفاعات جنوب خاش، ایرانشهر و دلگان رخ خواهد داد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به شرایط پیش رو به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

حیدری تصریح کرد: با توجه به احتمال وزش تندباد‌های موقتی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب و احتمال سقوط اشیا؛ از نزدیک شدن به ساختمان‌های در حال ساخت خوداری شود.

همچنین تدابیر لازم برای تثبیت سازه‌های فلزی در حال احداث نیز اندیشیده شود.

وی ادامه داد: در هنگام وقوع صاعقه نیز از حضور در فضای باز و ارتفاعات اجتناب شود.

انتهای پیام/ع

رگبارباران  و سیلاب در سیستان وبلوچستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

او تصریح کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه جدا خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • خروش رودخانه فصلی در حاشیه جاده آران و بیدگل بر اثر بارش باران + فیلم
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان