Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لنوو برای کسب سهم بیشتری از بازارهای فناوری در جهان و تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های فناوری در راستای پروژه ThinkReality این شرکت به تازگی دو گجت هوشمند و کارامد را به مشتریان و علاقمندان خود معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گوشی لنوو Z6 Pro با اینترنت 5G عرضه می‌شود +تصاویر

این گجت‌های هوشمند که شامل عینک واقعیت افزوده(AR) و هدفون واقعیت مجازی(VR) است. به نظر مورد یکی از اهداف اصلی Lenovo برای عرضه چنین محصولاتی رقابت جدی  با عینک واقعیت افزوده غول فناوری آمریکایی مایکروسافت است. در حال حاضر بازار گجت‌های هوشمند به ویژه عینک‌های واقعیت افزوده و هدفون‌های واقعیت مجازی در سراسر دنیا بسیار داغ الست و شرکت‌های بزرگی در این زمینه سرمایه گذاری‌های مالی و علمی انجام داده‌اند.

هدست سبک، دوربین‌های باکیفیت روی شیشه عینک، میکروفن‌های قوی برای دریافت صدا، تنظیمات تصویر نمایشی عینک و ... چند نمونه از ویژگی‌ها و مخشخصات عینک هوشمند Lenovo است. باتری ۶۸۰۰ میلی‌آمپری این عینک امکان ساعت‌ها کار کردن با این وسیله را فراهم می‌کند. هدفون واقعیت مجازی درای امکاناتی بسیار قدرتمند است و در دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ است. این گجت هوشمند به طور کامل با سیستم عامل اندروید هماهنگ است و میلیون‌ها کاربر دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند از آن استفاده کنند.

تصاویر نمایش داده شونده در عینک لنوو دارای رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل است و پس از اتصالی ساده و راحت به WiFi دید ۴۰ درجه‌ای را از هر دو چشم ارائه می‌دهد. این عینک رقیب جدی HoloLens مایکروسافت است و با توجه به ویژگی‌ها و امکانات مناسب خود می‌تواند جایگاه عینک واقعیت افزوده مایکروسافت را در بین کابران دچار نتزل کند.

دیگر ویژگی عینک واقعیت افزوده Lenovo وزن سبک و جنس مقاوم آن است که سبب می‌شود این محصول علاوه بر انعطاف و عمر طولانی هنگام قرارگیری روی صورت کاربر موجب خستگی و درد عضلات صورت نشود.

انتهای پیام/

لنوو با معرفی گجت‌های هوشمند جدید خود به رقابت با مایکروسافت رفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نیک‌روش عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از افزوده شدن ۴۸۰ هکتار اراضی به محدوده شهر بوشهر خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در این محدوده آغاز شد.

وحید نیک روش اعتبارات ارزش افزوده شهرداری بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزش افزوده به شهرداری بوشهر پرداخت شد که پیش‌بینی ۹۰۰ میلیارد تومان شده بود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال بین یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا ۱,۳۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده پرداخت شود.

نوسازی بافت تاریخی بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر با گلایه از نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر گفت: چرا تنها به سه شهر استان بوشهر اعتبارات آلایندگی پرداخت می‌شود در حالی که شهرهای تحت پوشش مشکلات آلایندگی بیش از این است.

نیک روش با اشاره به طرح نوسازی در بافت تاریخی بوشهر گفت ۹۰ درصد از گذر بافت تاریخی بوشهر اجرا شده است.

وی از برگزاری هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی، معاونین شهرسازی شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌ها در بوشهر خبر داد و گفت: این اجلاس ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 6087013

دیگر خبرها

  • عینک هوشمند جدید زاکربرگ با توانایی‌های باورنکردنی
  • عینکی که می‌تواند به سؤالات شما پاسخ دهد
  • مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو بر گردن مخترع ایرانی
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت