Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@08:05:41 GMT

احتکار 100 دستگاه موتورسیکلت در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۲۴۸

احتکار 100 دستگاه موتورسیکلت در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن تقدیر از اقدام به موقع پلیس برای جلوگیری از کلاه‌برداری در مهدی‌شهر، گفت: احتکار ۱۰۰ موتورسیکلت صفر کیلومتر در این شهرستان شناسایی شد.

به گزارش مهر، سردار روح الامین قاسمی غروب چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی سمنان بابیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار تعداد قابل توجهی موتورسیکلت در مهدی‌شهر بلافاصله اقدامات قانونی پلیس در این راستا آغاز شد، ابراز داشت: پلیس با تشکیل تیمی ویژه و تحقیقات گسترده اطلاعاتی موفق به کشف محل نگهداری موتورسیکلت‌ها در یک دامداری در حاشیه این شهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه پس از اخذ هماهنگی‌های لازم در بازدید از دامداری ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت صفر کیلومتر تولیدی سال ۸۲ کشف شد، اضافه کرد: متهم قصد فروش موتورها را از قرار هر کدام به قیمت پنج میلیون تومان در فضای مجازی داشت که اقدام به موقع پلیس مانع از وقوع این کلاهبرداری شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال قاچاق در محور کوهستانی فولاد محله مهدی‌شهر نیز خبر داد و ابراز داشت: مأموران انتظامی پاسگاه فولادمحله شهرستان مهدی‌شهر هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه خودرو حامل بار احشام و کود شیمیایی مشکوک شدند.

قاسمی بابیان اینکه به منظور بررسی بیشتر هر دو خودرو متوقف شدند، تصریح کرد: پلیس در بازرسی از خودروها دو رأس گاو و ۱۵ تن کود شیمیایی که بدون هیچ مدرک و مجوز قانونی و به‌صورت خارج از شبکه توزیع و قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند.

وی بابیان اینکه ارزش این محموله طبق اظهارات کارشناسان امر بالغ‌بر یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآورد می‌شود، افزود: از شهروندان و هم استانی‌ها انتظار می‌رود در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله نیرو انتظامی را در جریان قرار دهند تا موضوع در اسرع وقت رسیدگی شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: احتکار موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در روز شنبه سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: دستگیری کلاهبرداری فراری در سمنان، دستگیری عامل هنجار شکن فضای مجازی در شاهرود و دستگیری سارق سیم و کابل در محور دامغان_سمنان مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه عامل هنجار شکن فضای مجازی در شهرستان شاهرود دستگیر شد، افزود: متهمه اقدام به تهیه کلیپ تبلیغاتی بدون حجاب در یک فروشگاه زنجیره‌ای کرده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کلاهبرداری ۱۳ سال قبل با قرض پنج میلیارد ریال متواری بود، به دام پلیس افتاد، ابراز داشت: این فرد از سال ۹۰ تحت تعقیب محاکم قضائی شهر سمنان بود که با عملکرد سریع به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی آبخوری سمنان صبح امروز شنبه هنگام گشت زنی متوجه وانت پیکان مشکوک شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ضایعات در کیسه‌های سربسته کشف شد.

وی ضمن بیان اینکه راننده به مقر انتظامی انتقال و در بازجویی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل در شهرهای همجوار اعتراف کرده است، افزود: متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6090230

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد