Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@14:03:43 GMT

4 کشته در تصادف تریلی با پراید در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۲۵۴۸

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه تریلی با یک دستگاه پراید در بزرگراه خلیج فارس زاهدان چهار کشته برجا گذاشت.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، دکتر فریبرز راشدی اظهار داشت: این حادثه عصر امروز در بلوار خلیج فارس زاهدان رخ داد که بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: چهار نفر سرنشینان پراید قبل از رسیدن نیروهای اورژانس جان خود را از دست دادند.

حسن مصفا معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بعد از اعلام حادثه تصادف در زاهدان بلافاصله نیروهای واکنش سریع این جمعیت به محل حادثه اعزام شدند که بعد از یک ساعت موفق به رها سازی اجساد فوتی های این حادثه شدند.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان نیز علت بروز این حادثه را عدم توجه به جلو راننده تریلی عنوان کرد و افزود: براثر شدت برخورد هر چهار سرنشین خودروی پراید جان خود را از دست دادند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تصادف تصادف تریلی سانحه رانندگی مارک ویلموتس شاخص فلاکت رمز یکبار مصرف فیشینگ بانکی توقف تعهدات برجامی توزیع کاغذ بزرگداشت فردوسی بهنام صفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی عصر یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: پنجشنبه هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی رستم - بابا میدان، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه هر ۵ نفر سرنشین سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

کد خبر 6097608

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد