Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@19:20:31 GMT

گالاتاسرای قهرمان جام حذفی ترکیه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۱۶۰

به گزارش ایلنا، گالاتاسرای و کایسری اسپور امشب در بازی فینال جام حذفی ترکیه در ورزشگاه سیواس ایلول مقابل هم صف آرایی کردند و گالا با نتیجه سه بر یک بر حریف غلبه کرد تا جام را به خانه ببرد.

جامی که شاگردان فاتح تریم به آن دست پیدا کردند هجدهمین قهرمانی گالاتاسرای در مسابقات ترکیش کاپ بود.

گالاتاسرای دو هفته مانده به پایان سوپرلیگ ترکیه هم شانس کسب دوگانه را پیش رو خود می‌بیند و جدی‌ترین حریف آنها باشاک شهیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گالاتاسرای جام حذفی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!

به گزارش "ورزش سه" باشگاه نساجی مازندران در سالروز قهرمانی این تیم در جام حذفی یاد اعضای قهرمان این تیم را گرامی داشت. شمالی‌ها در ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ جام قهرمانی حذفی را بالای سر بردند و مسافر لیگ قهرمانان آسیا شدند. نساجی در یک دیدار جذاب و حساس در حضور بیش از ۴۰ هزار تماشاگر، آلومینیوم اراک را به سرمربیگری مهدی رحمتی با تک گل مهرداد عبدی شکست داد تا الهامی خط دیگری روی دیوار افتخارات خود بکشد. فضای فوق العاده‌ای بر ورزشگاه حکمفرما بود و فضای آم روز به معنی کلمه "ایران فقط قائمشهر" بود.

در پوستر امروز این باشگاه علاوه بر تصاویری از ساکت الهامی اسامی تمام اعضای این نوشته شده و در توضیح این پوستر در رسانه این باشگاه آمده: 

در سالروز قهرمانی "نساجی مازندران" در جام حذفی، گرامی می‌داریم تلاش یکایک اعضای این تیم را در فصل ۱-۱۴۰۰ که با قهرمانی و حضور در آسیا به پایان رسید. اعضایی شاید بدون عکس اما با اثرگذاری بسیار. نساجی مازندران قدردان زحمات همه این افراد است.

جالب اینکه رحمتی بعد از شکست مقابل الهامی سال بعد سکان هدایت نساجی را در آسیا در دست گرفت اما او هم استعفا داد تا دست روزگار باز هم الهامی را روی نیمکت نماینده مازندران برار دهد و او عملیات نجات نساجی را آغاز کند. شاگردان ساکت الهامی در هفته ۲۵ باید مهمان ذوب‌آهن اصفهان باشند دیداری با امتیازی حیاتی برای نساجی.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟