Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@17:04:01 GMT

کمک ۱۲۰ میلیون دهاقانی‌ها به مناطق سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۴۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان: داریوش بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دهاقانی‌ها با حضور در مناطق سیل‌زده اقدام به کمک‌رسانی و امدادرسانی کردند تا کمی از بار سختی‌های این اتفاق را کاهش دهند و با اتحاد و همدلی با سایر هموطنان روی خوش زندگی را سریع‌تر به این مناطق بازگردانند.

رئیس هلال احمر شهرستان دهاقان افزود: خیرین این شهرستان، امدادگران هلال احمر و اداره مسکن و شهرسازی این شهرستان در طی روزهای اخیر در این مناطق حضور یافتند تا به برادران و خواهران هم‌ وطن خود کمک کنند و در ساخت و ترمیم مناطق سیل زده سهیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کمک‌های مردمی دهاقان، گلشن، محله عطاآباد و روستاهای شهرستان به سیل زدگان با محوریت اصناف دهاقان به اهواز رسید.

بهرامی اذعان کرد: در مجموع مبلغ 120 میلیون تومان شامل 600 کنسرو لوبیا، 110 کیسه آرد، 40 تخته پتو، بطری آب معدنی، البسه و سایر کمک‌ها از دهاقان برای مناطق سیل زده ارسال شده است.

رئیس هلال احمر شهرستان دهاقان تصریح کرد: هم‌چنین هر هفته ستاد نماز جماعت دهاقان کمک‌های نقدی را جهت سیل‌زدگان جمع‌آوری کرده تا به دست آنان برسد و کمی از بار مشکلات کاسته شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی

به گزارش صدای ایران از ایسنا، محمودی، رئیس سازمان امداد ونجات، گفت: ۶ استان کشور شامل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، البرز، لرستان و اصفهان، امروز تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: عملیات امدادرسانی به مناطق درگیر حادثه در ٣ استان که بارش‌ها منجر به آبگرفتگی شده، با اعزام تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر آغاز شده است.

به گفته محمودی؛ در استان البرز که با بارندگی در کل استان و آب گرفتگی در معابر اشتهارد مواجه هستیم، امدادرسانی با اعزام یک تیم امدادی جهت تخلیه آب منازل در حال انجام است. در استان ایلام نیز تخلیه آب ٣۵ خانوار متأثر از سیل در سطح شهر انجام شده است که با توجه به تهدیدات، تخلیه روستان تختان در این استان در اولویت قرار دارد. همچنین در استان چهارمحال و بختیاری بارندگی به صورت پراکنده و در کوه رنگ شدیدتر می‌باشد که آب گرفتگی سیاه چادر‌ها منجر به اعزام ۴ تیم عملیاتی به مناطق متأثر از حادثه شده است. امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: شهروندان از تردد و توقف در مسیر‌ها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها در این استان‌ها خودداری کنند؛ و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • خطر در کمین کشور؛ ابر بارش در ۲۱ استان
  • امدادرسانی‌ هلال‌احمر به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی اخیر
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۷ نفر گرفتار در مناطق سیلابی و ارتفاعات دیزج دیز خوی
  • یسنا زنده پیدا شد