Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@04:39:07 GMT

شرط پیروزی بر دشمن نهراسیدن است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۳۶۴۷

شرط پیروزی بر دشمن نهراسیدن است

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد احمدی، امام جمعه فرخشهر، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری در رابطه با اقدام برجامی ایران، بیان کرد: اقدام قاطعانه‌ای که ایران در برابر برجام انجام داد باید چند سال قبل اتفاق می‌افتاد و البته تا همین حد هم که پیش‌رفتیم جای شکر و تشکر از مسئولان دارد.

وی ادامه داد: واقعیت امر این است که کشورهای آمریکا و اروپا بازی را آغاز کرده بودند که ایران در برجام بماند و هیچ بهره‌ای از آن نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شیوه ترامپ نیز تهدید و تحریم ایران و تهدید دیگر کشورها علیه ایران و شیوه کشورهای اروپایی‌ نیز تعریف کاذب از ایران بود تا بتوانند ایران را در برجام حفظ کنند.

حجت‌السلام احمدی تصریح کرد: اما این اقدام در همین حد نیز قابل تحسین است که اگر با قاطعیت بایستیم دشمن کوتاه می‌آید. در حال حاضر مواضع دشمن را می‌بینیم که نرم‌تر شده و اگر ما یک قدمی در این راه برداریم دشمن صد قدم عقب می‌رود و این اقدامات را از قرآن فراگرفتیم و اگر به فرهنگ قرآنی عمل کنیم اقدامات قاطعی را در مقابل دشمن خواهیم داشت.

امام جمعه فرخشهر با بیان اینکه از ابتدا تا انتهای قرآن به ما اطمینان کامل می‌دهد که اگر از دشمن نترسید پیروز خواهید شد، گفت: تا بحال ندیدیم که دشمن پیروزی کاملی در جنگ‌ها داشته باشد که دلیلش این بود که ما طبق دستورات قرآن پیش می‌رفتیم امام راحل نیز با تعلیم آیات قرآن به رزمنده‌ها روحیه می‌دادند و سپاه امروز هم همین روحیه را در پیش گرفته است تا جایی که خار چشم دشمنان و یک تروریست معروفی شد.

وی در پایان بیان کرد: دستور کار هر اداره و سازمانی در قرآن آمده است که اگر هر اداره آیه مربوط خود را پیدا به آن عمل کند قطعٱ سعادتمند می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهارمحال و بختیاری ایکنا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به عملیات گسترده سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در ۲۵ فروردین، اعلام کرد که پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را بر هم زد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابوعبیده امروز سه‌شنبه اعلام کرد: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد.

وی همچنین تاکید کرد: سراسر امت را به تشدید تحرکات خود و در حمایت از مقاومت فرامی‌خوانیم. مقاومت به فداکاری‌های ملت وفادار است و ما حامل دردها و امیدهای ملت هستیم.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است
  • عزت ایران با ایمان
  • «نفرین شاه باستانی ایران»؛ مهمترین یادگار تاریخ