Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - همدان - ايرنا - استاندار همدان گزينه خدمتگذاري را مهمترين معيار در انتصاب معاونان، مديران کل و روساي دستگاه هاي اجرايي اعلام کرد و گفت: تنها شرط ماندگاري مديران در تيم مديريتي خالص و صادقانه استان نوکري مردم است.

سيد سعيد شاهرخي شامگاه چهارشنبه در نشستي صميمي با جمعي از کسبه و بازاريان، روساي اتحاديه ها و اعضاي اتاق اصناف شهر همدان اظهار داشت: در انتخاب همکارانم اعم از معاونان، مديران کل و روساي دستگاه هاي اجرايي اهل معامله با هيچکس نبوده و امتيازي از احزاب، گروه ها و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نمي گيرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ملاک اصلي انتصاب ها را خدمتگذاري اعلام کرد و افزود: اگر کسي خود را شجاعانه خادم و نوکر مردم بداند بي ترديد در تيم مديريتي استان ماندگار مي شود.
شاهرخي تاکيد کرد: در اين انتصابها اولويت با اهالي استان همدان است هرچند تعداد معدودي مدير غيربومي داريم اما در گزينش اين مديران نيز ملاک و معيار گزينش همان خدمتگذاري به مردم بوده و فرقي نمي کند اهل کجا باشند.
استاندار همدان گفت: تيم مديريتي استان خالص و صادق است و اگر خلوص و صداقت عضوي کمرنگ شود ما نيز از وي فاصله گرفته و براي جابه جايي اش اقدام مي کنيم.
وي همچنين از ماندگاري «حميدرضا متين» در پست رياست سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خبر داد و از مردم خواست به شايعات فضاي مجازي اعتماد نکنند زيرا گزافه گويي در اينگونه محيط ها بسيار است.
شاهرخي، متين را از مديران مورد وثوق و توانمند استان برشمرد و افزود: اين مدير با قدرت به وظايفش عمل کرده و تعامل خوبي با صنايع و اصناف استان دارد و همواره از وي حمايت مي کنيم.
** با اصناف مدارا کنيد
استاندار همدان از دستگاه هاي اجرايي و نظارتي به ويژه تامين اجتماعي، سازمان صنعت، معدن و تجارت، امور مالياتي، شهرداري و بانکها خواست در شرايط سخت اقتصادي کنوني با اصناف مدارا کنند تا بيش از اين دچار آسيب نشوند.
وي با اشاره به مسائل و مشکلات عديده بازاريان گفت: آسان سازي شرايط و گشودن گره از مشکلات کسبه در راس امور قرار گيرد.
شاهرخي تاکيد کرد: در شرايط تهديد و تحريم اقتصادي دست اصناف در دستان مردم باشد تا بتوانيم از اين گذرگاه سخت به سلامت عبور کنيم.
استاندار همدان کار شبانه روزي و تلاش مضاعف براي رفع موانع توليد و توزيع را ضروري دانست و خاطرنشان کرد: مردم داري و اخلاق مداري اصناف به مديران انگيزه و دلگرمي مي دهد.
وي به شهرداري يادآوري کرد: در اجراي طرح هاي ساماندهي دستفروشان به گونه اي عمل شود که لطمه اي به جايگاه و کسب و کار بازاريان وارد نشود.
** توصيه و هشدار استاندار به بانک هاي خصوصي
شاهرخي به بانک هاي استان نيز توصيه کرد: در پرداخت تسهيلات سرمايه در گردش به بازاريان و کسبه شرايط را آسان کرده و نهايت تعامل را با اين قشر داشته باشند.
وي با بيان اينکه 75 درصد منابع بانک ها بايد به صورت تسهيلات در اختيار مردم قرار گيرد، عملکرد بانکها را خوب ارزيابي کرد و افزود: با وجود رضايت از بانک هاي استان اما هنوز چند پله تا جلب نظرم فاصله وجود دارد.
استاندار همدان به بانک هاي خصوصي هشدار داد که منابع اين بانکها نبايد خارج از استان سرمايه گذاري شود بلکه در قالب هاي متفاوت بايد سپرده هاي مردم در چرخه اقتصادي استان به گردش دربيايد.
شاهرخي گفت: مردم به تاييد مسئولان در اين موسسات سپرده گذاري کرده اند و صرف منابع موجود اين بانک ها در ديگر شهرهاي کشور شايسته نيست.
وي به بانک هاي خصوصي هشدار داد: راهکارهاي قانوني و بازاري براي مقابله و جلوگيري از فعاليت اين بانک ها در اختيار داشته و در اين باره کوتاهي نمي کنيم.
** ايجاد سالانه 20 هزار شغل
استاندار همدان به برنامه عملياتي سه ساله اش براي ريشه کني بيکاري اشاره کرد و گفت: با کمک فرمانداران ظرفيت ها، توانمندي و نيازهاي همه شهرستان ها جمع آوري شده و در اين زمينه 150 هزار ميليارد ريال اعتبار پيش بيني شده است.
مقام عالي دولت در همدان اظهار داشت: براساس اين برنامه تا سال 1400 بايد سالانه 20 هزار شغل ايجاد شود تا شاهد کاهش نرخ بيکاري استان باشيم.
وي با بيان اينکه جوانان جوياي کار از مسئولان انتظار دارند، گفت: براي کاستن دغدغه اشتغال خانواده ها و جوانان بايد تلاش ها را دوچندان کرد.
7527/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان