Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:11:03 GMT

باند کولبران مواد مخدر در راور کرمان متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۰۴۲

باند کولبران مواد مخدر در راور کرمان متلاشی شد

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت : هوشیاری و اقدام بموقع ماموران یگان تکاوری 113امام موسی کاظم (ع) روار این استان موجب شناسایی و متلاشی شدن باند کولبران حمل مواد مخدر شد.

سردار رضا بنی اسدی فر شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این عملیات ضمن کشف 182 کیلوگرم حشیش 2 کولبر قاچاقچی نیز دستگیر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پیرامون این عملیات گفت : ماموران یگان تکاوری113امام موسی کاظم(ع)شهرستان راور در پی کسب خبری مبنی بر تردد قاچاقچیان از نقاط کوهستانی بخش راین در یک محدوده از این منطقه مستقر شدند.
سردار بنی اسدی فر اضافه کرد: ماموران مستقر در نقاط کویری این منطقه با مشاهده چند نفر کولبر عبوری از نقاط صعب العبور به آنان دستور ایست دادند.
وی ادامه داد : این افراد با مشاهده ماموران با برجا گذاشتن محموله های همراه خود از محل فرار کردند که ماموران با محاصره منطقه موفق شدند 2 نفر از آنان را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از کوله های برجای مانده قاچاقچیان 182 کیلوگرم حشیش کشف شد اظهار داشت : تلاش پلیس برای پاک سازی منطقه و دستگیری افراد فراری همچنان ادامه دارد.
راور در 140کیلومتری شمال کرمان قرار گرفته است .
5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر كولبر كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • باند قاچاق سلاح شکاری و جنگی در یکی از استان‌های همجوار متلاشی شد
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه