Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت صفرکیلومتر از یک دامداری در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد و گفت: فرد محتکر دستگیر شد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی شامگاه در جمع خبرنگاران در سالن جلسات فرماندهی انتظامی استان سمنان از کشف و ضبط 100 دستگاه موتورسیکلت صفرکیلومتر تولید سال 82 خبر داد و گفت: محل نگهداری این موتورسیکلت‌ها در یک دامداری در شهرستان مهدی‌شهر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نحوه کشف این موتورها گفت:  پلیس با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتکار تعداد قابل‌توجهی موتورسیکلت در مهدی‌شهر پلیس بلافاصله اقدامات قانونی خود را با تشکیل تیمی ویژه آغاز کرد که این اقدامات و تحقیقات گسترده اطلاعاتی به‌سرعت نتیجه داد و محل اختفای این موتورسیکلت‌ها برملا شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان داشت: متهم دستگیرشده قصد داشته است از طریق کلاهبرداری آن‌هم در فضای مجازی هر موتورسیکلت را به قیمت پنج میلیون تومان به فروش برساند که خوشبختانه در دام نیروی پلیس اسیر و نقشه‌هایش نقش بر آب می‌شود.

کشف 1600 تن ذرت احتکارشده به ارزش 30 میلیارد ریال در اردبیل ‌کشف 140 هزار تن شکر احتکاری در یک انباربیش از 21 هزار لیتر روغن احتکار شده در سیستان و بلوچستان کشف شدانبار برنج و شکر احتکار شده در شیراز کشف شدمواد غذایی میلیاردی احتکارشده در اردبیل کشف و ضبط شد10 میلیارد ریال لوازم یدکی احتکار شده در شیراز کشف شدکشف انبار دپوی میلیاردی کاغذهای احتکار شده در کرج

سردار قاسمی همچنین از کشف احشام و کود قاچاق توسط مأموران انتظامی پاسگاه فولاد محله مهدی‌شهر خبر داد و گفت: این مأموران در هنگام گشت زنی به 2 دستگاه خودرو که حامل بار احشام و کود شیمیایی بوده است مشکوک شده و به هر 2 خودرو دستور توقیف می‌دهند.

وی بیان داشت: در بازرسی‌های انجام‌شده توسط مأموران پلیس 2  رأس گاو و 15 تن کود شیمیایی به ارزش یک میلیارد و 160 میلیون ریال که به‌صورت خارج از شبکه توزیع و قاچاق بدون مدرک و مجوز حمل می‌شد را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان در ادامه تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک پلیس را فوراً در جریان قرار دهند تا موضوع به‌سرعت بررسی شود و از وقوع جرم جلوگیری شود.

سردار قاسمی بیان داشت: تأمین امنیت اجتماعی از مهم‌ترین رسالت‌های پلیس آگاهی است که در انجام این وظیفه بدون هیچ‌گونه مماشات و کوتاهی به‌صورت جدی و قاطعانه وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در روز شنبه سه مأموریت ویژه پلیسی در استان به وقوع پیوست، ابراز داشت: دستگیری کلاهبرداری فراری در سمنان، دستگیری عامل هنجار شکن فضای مجازی در شاهرود و دستگیری سارق سیم و کابل در محور دامغان_سمنان مهمترین این رویدادها است.

وی ضمن بیان اینکه عامل هنجار شکن فضای مجازی در شهرستان شاهرود دستگیر شد، افزود: متهمه اقدام به تهیه کلیپ تبلیغاتی بدون حجاب در یک فروشگاه زنجیره‌ای کرده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کلاهبرداری ۱۳ سال قبل با قرض پنج میلیارد ریال متواری بود، به دام پلیس افتاد، ابراز داشت: این فرد از سال ۹۰ تحت تعقیب محاکم قضائی شهر سمنان بود که با عملکرد سریع به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه انتظامی آبخوری سمنان صبح امروز شنبه هنگام گشت زنی متوجه وانت پیکان مشکوک شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ضایعات در کیسه‌های سربسته کشف شد.

وی ضمن بیان اینکه راننده به مقر انتظامی انتقال و در بازجویی به انجام ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل در شهرهای همجوار اعتراف کرده است، افزود: متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6090230

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی