Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد 38 ساله که گرفتار ازدواج دوم شده ، با حضور در کلانتری مشهد و اصرار به طلاق همسرش سرگذشت خود را تعریف کرد.

به گزارش شریان نیوز، وی گفت: بدبختی های من از درگیری پشت چراغ قرمز شروع شد. آن روز «سیما» با دوستانش در حالی سوار یک دستگاه خودروی شاسی بلند بودند که وضعیت حجاب مناسبی نداشتند.
من هم که راننده یک شرکت دولتی بودم سوار بر خودروی نیمه شاسی کنار آن ها ایستادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 آن ها با سبز شدن چراغ راهنمایی و در حال حرکت مقابل خودروی من پیچیدند که من از شدت عصبانیت برای چند ثانیه دستم را روی بوق خودرو گذاشتم در این لحظه دوستان سیما (راننده) شروع به فحاشی کردند و من هم جلوی خودروی آن ها پیچیدم خلاصه کارمان به درگیری و کلانتری کشید ولی در نهایت از یکدیگر گذشت کردیم و من با عذرخواهی از آن ها از کلانتری بیرون آمدم.
چند روز بعد زنی با من تماس گرفت و خود را «سیما» معرفی کرد او را شناختم اصرار داشت از نزدیک مرا ببیند ولی دلیلش را نمی گفت فقط به خاطر کنجکاوی سر قرار رفتم.
آن روز حرف های زیادی بین ما رد و بدل شد به طوری که وسوسه های شیطانی رهایم نمی کرد و این گونه ارتباط من و سیما شکل گرفت و ما هر روز بیشتر به هم نزدیک تر می شدیم. حدود چهار ماه بعد سیما پیشنهاد ازدواج دایم داد اما من قبول نکردم چرا که همسر و زندگی ام را دوست داشتم ولی او با اصرار بر این موضوع مدعی بود که نمی گذارد همسرم متوجه شود تا این که مدتی بعد سیما با خرید یک دستگاه خودروی شاسی بلند چینی به عنوان هدیه تولد مرا غافلگیر کرد و این گونه بیشتر در قلب من جا گرفت و با وسوسه‌های طنازانه‌اش مرا برای ازدواج دایم تحت فشار قرار داد.
با آن که درآمد خوبی داشتم و از نظر مالی هیچ کمبودی در زندگی احساس نمی کردم اما سیما نقش خود را خوب بازی می کرد او می گفت عاشقم شده است و نمی تواند مرا فراموش کند با وجود این از یک سو با وسوسه های مالی و از سوی دیگر با زبان تهدید طوری رفتار می کرد که اگر با او ازدواج نکنم زندگی ام به تباهی کشیده می شود خلاصه در شرایطی قرار گرفتم که مجبور شدم با ترفندی خاص و یک شناسنامه دیگر او را به عقد دایم خودم درآورم با آن که مجبور به ازدواج شده بودم اما عذاب وجدان رهایم نمی کرد. سیما مرا با وسوسه های شیطانی و مالی اغفال کرده بود در حالی که می دانست من همسر و فرزند دارم.
او یک بار طعم تلخ طلاق را چشیده بود و می دانست متلاشی شدن یک زندگی چه معنایی دارد ولی باز هم حاضر شد وارد زندگی یک زن بی گناه شود و آن را نابود کند. دیگر حاضر نیستم حتی یک روز با او زندگی کنم می خواهم او را طلاق بدهم تا همسر اولم بویی از ازدواج مخفیانه ام نبرد. گاهی که به چهره معصوم همسرم می نگرم و به یاد سختی هایی می افتم که دوشادوش من آن ها را تحمل کرد تا من زندگی آرامی داشته باشم. از شدت شرم می خواهم دست به خودکشی بزنم اما دلم به حال فرزندانم می سوزد. می خواهم به آرامش گذشته بازگردم اما سیما به هیچ وجه حاضر به طلاق نیست و می گوید نمی خواهد برای یک بار دیگر طعم تلخ جدایی را تجربه کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • مشق الفبای زندگی در آغوشی شاید مهربان‌تر از مادر
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم