Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@12:34:36 GMT

احیاء کنسول‌گری‌ها به توسعه تبریز کمک می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۴۶۹۱

شهردار تبریز گفت: احیاء کنسول گری کشورهای مختلف در تبریز می تواند به توسعه شهر تبریز در ابعاد مختلف کمک کند.

به گزارش ایسنا، ایرج شهین باهر در دیدار با مسئول جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه شمال‌غرب کشور با بیان اینکه ارتباط با شهرها و کشورهای مختلف جهان تاثیر مهمی در توسعه شهر دارد گفت: در گذشته کشورهای متعددی در تبریز کنسولگری داشتند و این دفاتر به توسعه ارتباط تجار، سرمایه گذاران و حضور گردشگران در تبریز کمک می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز هم راه‌اندازی کنسولگری ها باعث ایجاد فرصت‌های جدیدی در برقراری روابط با کشورهای مختلف می‌شود و تحقق این مهم به تسریع در رفع مشکلات موجود در حوزه مدیریت شهری کمک می‌کند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار خارجی اظهار کرد: در سال‌های گذشته ارتباط خوبی با گروه‌ها و سرمایه‌گذاران کشورهای مختلف ایجاد کرده و تلاش داریم این روابط را توسعه بدهیم چون تنها راه مقابله با تنگناهای اقتصادی فعلی را جذب سرمایه‌گذار خارجی می‌دانیم.

 شهین باهر شرایط فعلی کشور برای جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های مختلف از جمله حوزه گردشگری را مناسب ارزیابی و تصریح کرد: در کشور و شهر تبریز جو مناسبی برای پذیرش سرمایه‌گذار وجود دارد و باید این شرایط را بهبود ببخشیم.

او با اشاره به ضرورت توسعه صنعت توریسم در شهر تبریز گفت: تهدیدهای موجود در عرصه‌های مختلف را باید به فرصت تبدیل کنیم، در شرایط کنونی فرصت مناسبی برای جذب گردشگر داریم.

شهردار تبریز با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری هفته فرهنگی تبریز در هامبورگ در آینده نزدیک گفت: در این برنامه  از تمام ظرفیت‌های تجاری، اقتصادی، گردشگری و فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: در این هفته و در ملاقات با مسئولان آلمانی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در تبریز به آنها معرفی خواهیم کرد.

شهین باهر تصریح کرد: ما به سرمایه‌گذاران پروژه‌های شهری به راحتی می‌توانیم ضمانت‌های لازم را ارائه کنیم.

عیسی زاده -مسئول جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در منطقه شمال‌غرب کشور- نیز در این دیدار ضمن اعلام آشنایی خود با این منطقه گفت: تجارب مناسبی در حوزه‌های اقتصادی از مأموریت‌های گذشته دارم و امیدوارم بتوانم از آن تجارب برای توسعه و کمک به تبریز استفاده کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کنسولگری منطقه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران گفت: استان اردبیل در یک سال گذشته با فعالیت‌های متنوع و ارزشمند توانسته در بین ۲۳ استان کشور رتبه برتر را به دست آورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی افشار بعد از ظهر امروز در همایش بین‌المللی و ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامت سازمان در دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار داشت: ما فعالیت‌های خوبی را در استان اردبیل با همراهی هیأت علمی توانمند در حوزه ورزشی شاهد هستیم و شاخه اردبیل توانسته جایگاه ممتازی را در سال‌های اخیر در فعالیت‌های ورزشی و مدیریت شکل گرفته رقم بزند.

وی تصریح کرد: از سال 91 انجمن مدیریت ورزشی کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 23 استان کشور فعالیت متنوعی را انجام می‌دهد و جز انجمن‌های موفق و در تراز برتر کشور است.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران گفت: رویکرد این انجمن تعالی‌بخشی در عرصه مدیریت ورزشی است تا در ابعاد مختلف بتوان خروجی و نتایج مناسبی را از اقدامات و فعالیت‌‌های سالم‌سازی فضای اداری و سازمانی انجام داد.

افشار افزود: این همایش که برای دومین سال متوالی در اردبیل و در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود، فرصتی را فراهم کرده تا محققان و دانشجویان حضور پرشور و نشاطی را داشته باشند تا ما بتوانیم از مقالات و تحقیقات برجسته برای کاربردی شدن، چاپ کتاب و نشریه را در اولویت قرار دهیم.

وی اثربخشی این رویدادها را در سطح جامعه یادآور شد و خاطرنشان کرد: خروجی چنین رویدادهایی باید ملموس و اثرگذار در رفتار و حرکات گروه‌های مختلف باشد و به یقین ورزش می‌تواند عنصر سلامت روحی و جسمی باشد.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران تأثیرگذاری فعالیت‌های علمی انجمن را در تصمیم‌گیری‌های ورزشی کشور در سطوح مختلف یادآور شد و اضافه کرد: با توجه به اینکه هیأت مدیریت ورزشی در دست نیروهای توانمند و با سابقه ورزش و جوانان است، ما سعی می‌کنیم تا نتایج برنامه‌ها و خروجی فعالیت‌ها را در تصمیمات سطح ملی شاهد باشیم و از این ایده‌های ارائه شده به بهترین شکل استفاده شود.

افشار در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انجمن مدیریت ورزشی کشور سعی می‌کند تا در طول سال با برگزاری کلاس‌های آموزشی، چاپ و نشر کتاب، نشریه و ارائه مقالات مختلف وظیفه و رسالت خود را در توسعه و گسترش فعالیت‌های تربیت بدنی انجام داده و به سالم‌سازی فضای اجرایی و اداری کشور کمک کند.

دبیرکل انجمن مدیریت ورزشی ایران حمایت همه‌جانبه از استان‌ها را در توسعه چنین فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی یادآور شد و ادامه داد: در سال‌های آینده این همایش‌ها در سطح بین‌المللی و با دعوت از اساتید مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، در این همایش پیام رییس انجمن مدیریت ورزشی کشور که به دلایلی مختلف امکان حضور در این همایش را نداشت، قرائت و خوانده شد.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • پلی‌استیشن ۵ پرو چه مشخصاتی دارد؟
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • مارکسیسم چه نگاهی به سیاست بین‌الملل دارد؟
  • وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است