Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: برای دومین سال با پیگیر‌ی‌های انجام شده یک اهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاها و اتمام طرح‌های نیمه تمام گازرسانی به ۴ استان شرق کشور اختصاص یافت. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

نظر افضلی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت:  برای دومین سال با پیگیری‌های انجام شده یک هزار و 500 میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاها و اتمام طرح‌های نیمه‌ تمام گازرسانی به 4 استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شهرهای خور و بیابانک و استان خراسان جنوبی اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مبلغ تاکنون باعث شده عملیات گازرسانی به نهبندان و شوسف و روستاهای حوزه انتخابیه سرعت بگیرد که امید است تا سال آینده همه روستاهای حوزه انتخابیه گازرسانی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: در لایحه بودجه سال 97 نام استان خراسان جنوبی ذکر نشده بود و در بررسی بودجه آن سال با تلاش و پیگیری‌های که انجام دادیم نام این استان نیز شامل این تبصره شده و در سال گذشته شاهد نهضتی بزرگ در گازرسانی در سطح استان بودیم.

گلستان| 9 روستای مرزی مراوه‌تپه تا پایان امسال گازرسانی می‌شودنهضت گازرسانی در خراسان جنوبی ادامه می‌یابد/آغاز عملیات گازرسانی به 300 روستاگازرسانی به 17 روستای مرزی گنبدکاووس با حضور معاون رئیس‌جمهور آغاز می‌شود

افضلی بیان کرد: در اصلاحیه لایحه بودجه سال 98 کشور بند (ف) تبصره 5 قانون بودجه 98 در زمینه احداث، تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی وزارت آموزش و پرورش (سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور) باحمایت ما  و سایر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به لایحه دولت اضافه و در مجلس تصویب شد.

وی تصریح کرد: این بند موجب می‌شود  دولت مجاز به انتشار ده هزار میلیارد ریال اوراق مالی - اسلامی برای توسعه مدارس کشور شود که از این لحاظ می‌توان به نوسازی و تجهیز مدارس مناطق محروم کشور در راستای عدالت آموزشی امیدوار بود.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با حمایت قاطع اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان مجلس، بند (ه) تبصره 4 قانون بودجه 98 در زمینه استفاده دولت از منابع ورودی صندوق توسعه ملی در سال 98 برای استفاده  در موارد جدول این بند به لایحه دولت اضافه و در مجلس تصویب شد.

افضلی افزود: این بند موجب می‌شود دولت مجاز باشد تا سقف دو میلیارد و سیصد و هفتاد و پنج میلیون یورو از منابع صندوق توسعه ملی را در راه‌های ایجاد طرح‌های آبیاری تحت فشار و نوین، آبخیز داری و آبخوان‌داری، مقابله با ریزگردها، طرح‌های نوآورانه جهاد دانشگاهی، طرح‌های آبرسانی روستایی و عشایری، پایداری و ارتقای کیفی آب شرب شهرهای پرتنش برداشت‌کند.

وی اظهار داشت: در این بند طرح‌های آبرسانی شامل عشایر نیز ذکر شده که امید است شاهد بهبود آبرسانی به روستاهای عشایری نهبندان‌ و سربیشه باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: سال 97 مبلغ 200 میلیون دلار برای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری اختصاص داده شده بود که این موضوع سبب نهضتی در احداث بندهای خاکی در منطقه شد و اثرات آن با افزایش آب قنوات در بارندگی‌های امسال مشهود است.

انتهای پیام /ش

R41348/P1377/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود