Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رییس‌زاده رییس شبکه دامپزشکی شهرضا اظهار کرد: در سال گذشته ۵۶ هزار راس دام این شهرستان در ۱۹۶ نوبت‌سر واکسینه شدند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان شش ماه نخست امسال بیش از ۲۰۰ هزار نوبت‌سر واکسیناسیون دام‌های عشایری در شهرستان انجام می‌شود.

رییس شبکه دامپزشکی شهرضا با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در سال جاری آمار واکسیناسیون دام‌های عشایر این شهرستان ۲۵ درصد افزایش یابد یادآور شد: امسال طرح‌های حمام کنه، سم‌پاشی و جلوگیری از ایجاد و شیوع بیماری‌های مشترک انسان و دام به جدیت بیشتری اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتهای پیام/م

  افزایش ۲۵ درصدی واکسیناسیون دام‌های عشایر در شهرضا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیدناصر موسوی گفت:  یکی از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر دار دامی، واکسیناسیون به موقع و منظم با استفاده از واکسن موثر است.   وی افزود: در همین راستا واکسیاسیون عمومی و سراسری بر علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله در بیش از ۷۰ روستا در سطح شهرستان هویزه با اولویت مناطقی که در سال‌های گذشته درگیر تنش آبی بوده اند توسط اکیپ‌های دامپزشکی دولتی و بخش خصوصی به صورت رایگان آغاز شد.   موسوی ادامه داد: در این طرح سراسری واکسیناسیون در برابر بیماری‌های واگیر دار دامی بیش از ۷۰ هزار راس دام سبک (گوسفند و بز) زیر پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.   رئیس اداره دامپزشکی هویزه واکسیناسیون به موقع، انجام ضدعفونی به صورت مرتب و جلوگیری از تردد افراد متفرقه و وسایل نقلیه به دامداری را مهمترین راه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار دامی عنوان و اضافه کرد: دامداران در صورت بروز بیماری، برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری باید از جابه‌جا کردن دام خودداری کرده و دام و دامداری را قرنطینه کنند و مراتب را در کوتاهترین زمان ممکن به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • رصد ۳۰ نمونه از محصولات کارخانجات خوراک دام و طیور در کرمان 
  • واکسیناسیون دام‌های سبک در مقابل آبله