Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@12:14:49 GMT

حوثی‌ها: حمله به خط لوله عربستان ربطی به ایران نداشت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۵۱۴

محمدعلی الحوثی گفت نیروهای حوثی چهار سال است که علیه ائتلاف به رهبری عربستان می‌جنگند، و جنگ آنها به نیابت از ایران نیست. آفتاب‌‌نیوز : یکی از رهبران شبه‌نظامیان حوثی در یمن، می‌گوید حمله سه‌شنبه آنها به خط لوله‌ انتقال نفت در عربستان سعودی ارتباطی به ایران نداشته است.
محمدعلی الحوثی به بی‌بی‌سی گفت نیروهای حوثی چهار سال است که علیه ائتلاف به رهبری عربستان می‌جنگند، و جنگ آنها به نیابت از ایران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت ایران هیچ نقشی در تصمیم‌گیری‌ برای حمله نیروهای حوثی به خط لوله عربستان نداشته است: "ما عوامل ایران نیستیم اگر بودیم با شما صحبت نمی کردیم، تنها چیزی که ما می خواهیم این است که جلوی خشونت ها گرفته شود. اگر به تهاجمات و محاصره حوثی ها پایان داده شود ما هم در مقابل حملات راکتی خودمان را متوقف می کنیم، ما خودمان در این باره تصمیم می گیریم."
حوثی تصور این را که ایران بتواند به طور قاچاقی موشک به یمن برساند، مایه تمسخر دانست و گفت حتی یک تکه نان هم نمی‌تواند از محاصره ائتلاف سعودی بگذرد. او گفت حمله به خط لوله عربستان با پهپادی انجام شد که خود نیروهای حوثی در یمن ساختند.
نیروهای حوثی روز سه‌شنبه اعلام کردند که با استفاده از چند پهپاد به تاسیسات نفتی عربستان حمله کرده‌اند. وزارت انرژی عربستان هم حمله به خط لوله نفت این کشور را تایید کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یمن خط لوله انتقال نفت عربستان تاسیسات نفتی عربستان حوثی های یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که ایرنا روایت کرده، غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899605

دیگر خبرها

  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی + جزئیات ۳عملیات دیگر
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی