Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@03:42:57 GMT

۲۰۰ موقوفه شیروان فاقد تنظیم قرارداد است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۸۱۵

۲۰۰ موقوفه شیروان فاقد تنظیم قرارداد است

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: هم اکنون ۲۰۰ موقوفه در سطح شهر و روستای شیروان فاقد تنظیم قرارداد است.

حجت الاسلام علی پرهیزکار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: امسال به صورت جدی پیگیر تنظیم قرارداد برای موقوفاتی هستیم که تاکنون متصرفان آنان هیچ رابطه و سابقه استیجاری با اداره نداشته اند و برای اولین بار تنظیم قرار داد صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه برخی از قراردادها سه ساله و برخی هر ساله تمدید می شود، گفت: طی یک ماه اخیر 100 قرارداد اجاره موقوفات تمدید و دو مورد تنظیم شده که پیش بینی می شود تا پایان سال تمدید قرارداد به 700 مورد و تنظیم آن به 100 مورد برسد.


حجت الاسلام پرهیزکار، احیاء پیگیری موقوفات و اجرای نیات واقفین را از جمله اهداف تنظیم قراردادها  عنوان کرد و افزود: اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی وقف، موقوفات را احیاء، ساماندهی و حفظ می‌کند.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان جلوگیری از تعدی و تعرض به موقوفات، اخذ سند ثبتی برای موقوفات را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در راستای ساماندهی موقوفات انجام می‌شود. 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان قرآن خبرگزاری شبستان حضرت خدیجه س سبک زندگی اسلامی جزء خوانی قرآن کریم حرم حضرت معصومه س آمریکا بیرجند تنظیم قرارداد شیروان موقوفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه وقف


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ۳۹ شرکت دانش بنیان در مدت پنج روز دستاورد‌های خود را در چهارمین نمایشگاه وقف ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه امسال ظرفیت سازمان اوقاف در رساندن منافع امور وقفی از مرز هفت همت عبور کرده است، گفت: رساندن منافع امور وقفی به ۲۰ همت دور از دسترس نیست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی افزود: امسال و با توجه به داده‌های سامانه اوقاف، بیش از چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان هزینه شده تا این نیات به خوبی اجرایی شوند.

این نمایشگاه ۵ روز از ۹ تا ۱۷ اردیبهشت دایر است و برنامه‌ریزی شده مدیران کل اوقاف و از استان‌ها به نوبت در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه