Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:17:49 GMT

برپایی سفره ساده افطاری در جوار امامزادگان گیلان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۵۸۱۸

برپایی سفره ساده افطاری در جوار امامزادگان گیلان

حجت الاسلام علیزاده از برپایی سفره‌های ساده افطار در قالب طرح ضیافت الهی در جوار امامزادگان شاخص استان خبر داد.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» با اشاره به برگزاری طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه و شاخص استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر گسترش فرهنگ افطاری ساده و پهن کردن سفره‌های بی‌آلایش در ماه مبارک رمضان تأکید کرده‌اند و جهت تحقق این مهم طرح سفره‌های ساده افطار در برخی امامزادگان مجری طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه امسال هم برای ترویج این سنت حسنه، سفره افطاری ساده در رشت و هفت شهرستان دیگر برپا می‌شود تصریح کرد: مراسم افطار در این آستان‌های مقدس بسیار ساده برگزار می‌شود و مردم روزه‌دار پس از اقامه نماز جماعت پای سفره افطار می‌نشینند و شاهد حضور عده زیادی از روزه‌داران هستیم.

 

علیزاده تاکید کرد: طرح افطاری ساده در جوار بقاع متبرکه استان با کمک هیئت امنای مساجد و امامزادگان و خیّرین استان در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

 

وی از مزیت‌های سفره‌های افطاری ساده را اجتناب از تجملات، بهره‌مند شدن فقرا و مستمندان از این سفره و تقویت روحیه همدلی، تعاون و کمک به نیازمندان ‌بین آحاد مردم جامعه دانست و اظهارکرد: همچنین در این ایام برنامه جزءخوانی قرآن کریم در 116 بقعه متبرکه مجری طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان قرآن خبرگزاری شبستان جزء خوانی قرآن کریم حرم حضرت معصومه س سبک زندگی اسلامی شیراز اردبیل کانون های مساجد سفره ساده افطار جزءخوانی قرآن بقاع متبرکه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر، تهیه کننده برنامه از مزرعه تا سفره در این باره توضیح داد: این برنامه روز‌های چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۱۳:۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود. این برنامه با محوریت ایمنی و سلامت تغذیه به بررسی محصولات کشاورزی، باغی، زراعی می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این برنامه محصولات سالم به مصرف کنندگان از مزرعه تا سفره شناسایی و معرفی می‌شود. آشنایی مصرف کننده با محصولات کشاورزی و اهمیت تغذیه‌ای آن‌ها دغدغه برنامه سازان است.

مجری کارشناس برنامه فیروزه آدابی است. این برنامه روز شنبه ۱۹ اردیبهشت به بهانه روز گل محمدی و گلاب به معرفی ایرج رستگار، تولید کننده خلاقی می‌پردازد که در حوزه تولید گل و گلاب تلاش کرده سبک جدیدی را ایجاد کند و به عنوان قهرمان تولید در این زمینه شناخته و برگزیده شود.

دیگر خبرها

  • پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • بر سر سفره بزرگ فقهی، کلامی و عقلی امام صادق (ع)نشسته‌ایم