Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مرحوم حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی به عنوان یک الگو در تاریخ آذربایجان مطرح است، گفت: مجاهدت های این شخصیت بزرگوار از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی شود.

به گزارش ایرنا، علی مصطفوی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری آیین سالگرد ارتحال حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی در ارومیه افزود: رشادت ها و خدمات این شخصیت والامقام در خاطره مردم آذربایجان حک شده است و همه مردم تا سال های طولانی از این خدمات ارزنده یاد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص زمان برگزاری سالگرد ارتحال مرحوم حسنی بیان کرد: این آیین از ساعت 18:30 تا 20 روز دوم خرداد امسال با سخنرانی سردار محمدتقی اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و حجت الاسلام کاظم سلامتی و حضور مسوولان استانی بر سر مزار آن مرحوم برگزار می شود.
وی تاکید کرد: در کنار این آیین باید برنامه های فرهنگی لازم از جمله نمایشگاه های عکس و مصاحبه های حجت الاسلام حسنی برای آشنایی بیش از پیش نسل حاضر با مجاهدت های آن مرحوم برپا شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مسوولان استانی باید با برگزاری مناسب و با عظمت مراسم سالگرد ارتحال مرحوم حسنی، پاسخی شایسته به خدمات این شخصیت بزرگوار بدهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: مرحوم حسنی افتخار آذربایجان و سرمایه استان است و باید نخستین سالگرد آن مرحوم با عظمت و مقتدرانه برگزار شود.
حجت الاسلام ناصر خدایاری تاکید کرد: برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال، اقتدار و عظمت حجت الاسلام حسنی را در جامعه نشان می دهد.
به گزارش ایرنا مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی شامگاه دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت و روز دوم خرداد همان سال نیز در باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده شد.
وی نماینده پیشین ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و قبل از آن نماینده مردم این شهر در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
9918/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حجت الاسلام حسني آيين سالگرد ارتحال آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • سخنان کامل حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی»
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی