Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با بیان اینکه کارخانجات کک‌سازی‌ زرند با ۳۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند گفت: معادن ذغالسنگ حتکن و داربیدخون حدود ۴ سال تعطیل هستند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی حسینی‌نژاد صبح امروز در جلسه شورای معادن استان کرمان که با حضور فدایی استاندار کرمان و پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: کک‌سازی‌های زرند با 30 درصد ظرفیت کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیازمند فعالسازی معادن ذغالسنگ در استان کرمان هستیم گفت: به همین دلیل فعال کردن معادن ذغالسنگ حتکن و داربیدخون در دستور کار قرار گرفته است.

70 درصد واحدهای تولیدی استان کرمان زیر ظرفیت اسمی کار می‌کنند60 درصد واحدهای تولیدی استان کرمان تعطیل و نیمه‌فعال استتنها 39 درصد واحدهای تولیدی استان کرمان فعال است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با یادآوری اینکه قبلا نیز به استناد قانون بهره‌برداری از این معادن و واگذاری به متقاضیان در جلسه شورای معادن استان مطرح شده است افزود: این معادن سال‌های گذشته در اختیار بهره‌برداران قرار داشتند و در حال حاضر حدود 4 سال است که تعطیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه استخراج از این معادن به‌صورت زیرزمینی انجام می‌شود گفت: در حال حاضر دو درخواست برای در اختیار گرفتن معادن به سازمان صمت ارائه شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: پیشنهاد می‌شود که مزایده محدود برای واگذاری این معادن انجام شود تا در بهره‌برداری از این معادن در استان تسریع شود.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه 206 محدود مزایده‌ای در استان کرمان داریم عنوان کرد: بر اساس قانون استعلامات لازم برای برگزاری مزایده این محدوده‌ها گرفته شده است.

به گزارش تسنیم در این جلسه با واگذاری معادن حتکن و داربیدخون زرند از طریق مزایده محدود موافقت شد.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور

عبدالوحید جعفری ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان کنکوری گفت: همزمان با سراسر کشور، اولین مرحله کنکور سراسری ۱۴٠۳ در شهرستان زرند، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با شرکت ۲ هزار و ۲٠٠ داوطلب برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون ملی در شهرستان زرند در ۴ حوزه امتحانی، هنرستان کار دانش شهید علی عظیمی (ابتدای بلوار جانبازان)، دبستان معلم (سالن خوارزمی)، دبیرستان امام خمینی (ره) خیابان مصلی شرقی و دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند از همه داوطلبان کنکور خواست در موعد مقرر با رعایت کامل نکات امنیتی کنکور از جمله به همراه نداشتن وسایل اضافه از قبیل گوشی یا هر دستگاه هوشمند دیگری و... در جلسه آزمون حاضر شوند.

وی از اولیا نیز خواست: از تجمع در جلوی حوزه‌های برگزاری آزمون پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد