Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولتیماتوم یکی از مدیران باشگاه استقلال برای بازگرداندن بازیکنان به اردو ثمری نداشت صبح امروز هم خبری از آن‌ها در اردوی پیش بازی نبود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازیکنان تیم فوتبال استقلال در حالی در اردوی پیش از بازی با سپید رود رشت به دلیل بد قولی مدیران باشگاه در عدم پرداخت طلب‌های خود حاضر نشدند که در این میان اولتیماتوم یک مدیر آبی پوش هم بی پاسخ ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از مدیران باشگاه استقلال که با حضور در اردوی آبی‌ها به بازیکنان اولتیماتوم داده بود تا ساعت ۲۴ شب گذشته خود را به اردو برسانند در نهایت دست خالی اردو را ترک کرد.

بازیکنان استقلال که با حضور این مدیر در اردو خیالشان از بابت نبود چک‌ها راحت شده بود به حرف این مدیر عمل نکردند و بدون توجه در منازل خود ماندگار شدند.

این مدیر استقلالی با اعلام لیست از بازیکنان درخواست کرده بود که به اردو بیایند تا وی نیز پذیرای آن‌ها باشد که البته این دعوت سر انجام خوشایندی برای این مدیر نداشت.

بازیکنان استقلال تا صبح امروز هم خود را به اردو نرسانند و قرار است استقلالی‌ها تا ساعاتی دیگر هم به مصاف تیم سپید رود بروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدیران استقلال فوتبال ایران تیم استقلال اردوی پیش از بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس کورس قهرمانی این فصل سری A را خیلی زود به اینتر باخت. آنها اکنون در رده سوم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت خواهند کرد.

ماسیمیلیانو آلگری در هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی مواجه شده است، چراکه بسیاری از هواداران و حتی رسانه‌ها معتقدند که یوونتوس با این بازیکنان توانایی رقابت برای قهرمانی را دارد.

جونتولی که در این فصل بارها از آلگری حمایت کرده، در مصاحبه جدیدش دیدگاه باشگاه در مورد آینده مربی ایتالیایی را اعلام کرد. او گفت:«هدف ما در شروع فصل بسیار روشن بود. می‌خواستیم به لیگ قهرمانان بازگردیم و روی کوپا ایتالیا تمرکز کنیم. کسی انتظار قهرمانی و یا رقابت نزدیک برای آن را نداشت.

آینده آلگری موضوعی است که سوالات زیادی پیرامون آن وجود دارد. در پایان فصل با او مذاکره خواهیم کرد. ابتدا باید ببینیم دو طرف علاقه‌ای به ادامه همکاری دارند یا خیر و سپس در مورد نقل و انتقالات و برنامه‌های دیگر صحبت خواهیم کرد.

مطمئنا رویای اسکودتو را هم داشتیم و بازیکنان برای آن تلاش زیادی کردند اما در این راه افت کردیم و اشتباهات داوری به ضرر ما هم تاثیرگذار بودند.»

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی