Web Analytics Made Easy - Statcounter

بده بستان های انتخاباتی در شرق گلستان به جایی رسید که شنیده ها حاکی از گزینه بخشدار شدن یکی از اعضای گروه شهردار سابق گنبد در مراوه تپه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر،  براساس شنیده ها به دنبال بده بستان های انتخاباتی شخص دخیل در انتصابات شرق گلستان درصدد است که با روی کار آوردن یکی از اعضای گروه شهردار سابق گنبد، خوش خدمتی خود برای گنبدی ها و بدست آوردن آرای خانواده های بزرگ گنبدی را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه پیشنهادی که پافشاری زیادی برای سمت گرفتن وی در بخشداری مرکزی مراوه تپه می شود، در حال حاضر در زیرمجموعه های وزارت کشور در شرق گلستان در حال خدمت است و از بیماری شدید قلبی رنج می برد.

این در حالی است که بدون توجه به اوضاع موجود و نیازمندی مردم به گزینه های توانمند، در راستای امیال سیاسی و انتخاباتی امکان دارد گزینه ای که حتی استرس برای وی مضر باشد، در جایگاهی بحرانی سمت بگیرد که این به ضرر مردم است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله: گنبد آهنین را با پهپاد هدف قرار دادیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب الله لبنان امروز (سه‌شنبه) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با پهپادهای انتحاری یک سامانه گنبد آهنین را در جنوب مقر «راموت نفتالی» مورد هدف قرار داده و موجب از کار افتادن این سامانه شده است.

در ادامه این اطلاعیه نیز آمده است: افسران و نظامیان ارتش اشغالگر را در اطراف مقر «یفتاح» با پهپاد مورد هدف قرار داده است که این حمله نیز موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از آن‌ها شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب‌الله: گنبد آهنین را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • سرنوشت اوکراین در سال انتخاباتی آمریکا و گزینه های کی‌یف
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز