Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:23:35 GMT

فعالیت امدادی هلال احمر به سیل زدگان گنبد پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۷۷۲

فعالیت امدادی هلال احمر به سیل زدگان گنبد پایان یافت

گنبدکاووس - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس اعلام کرد که فعالیت امدادی این نهاد نسبت به سیل زدگان این شهرستان با توزیع آخرین بسته غذایی به تعداد 600 خانوار آسیب دیده از سیل اوایل امسال، پایان یافت.

اصغر نودهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بسته های غذایی توزیع شده بیشتر به سیل زدگان مناطق شهری گنبدکاووس و برخی روستاهای همجوار آن به مناسبت ماه مبارک رمضان، در چند روز گذشته توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با گذشت افزون بر 50 روز از حادثه تلخ سیل اوایل امسال گنبدکاووس، هنوز 28 خانوار سیل زده شهرستان شامل 20 خانوار از اتباع افغانستان و هشت خانوار ایرانی درمحل زائرسرای آستان امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس به صورت موقت اسکان دارند.
نودهی اضافه کرد: قرار است، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گلستان تا 28 اردیبهشت امسال نسبت به تامین اعتبار برای رهن واحد مسکونی اتباع افغان سیل زده گنبدکاووس اقدام نماید.
به گفته وی، برای هشت خانوار گنبدی سیل زده فاقد منزل نیز قرار است، مسئولان استان و شهرستان اقدام لازم انجام دهند.
رییس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس همچنین از توزیع 150 بسته غذایی بین نیازمندان با مشارکت نیکوکاران این شهرستان در راستای طرح ملی 'همای رحمت' خبر داد و گفت: این بسته های غذایی که ارزش هر کدام یک میلیون و 300 هزار ریال بود، به مناسبت ماه مبارک رمضان در چند روز گذشته بین نیازمندان توزیع شد.
نودهی افزود: تلاش برای توزیع بسته غذایی در روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان بین نیازمندان با مشارکت خیرین گنبدی ادامه دارد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل 98 هلال احمر گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهرستان زیرکوه از روز چهارشنبه شاهد بارش نزولات آسمانی بود، به طوری که با شدت گرفتن بارش‌ها در ساعات پایانی روز، حجم آب در سد ۱۲ امام این شهرستان بالا گرفته است. 

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ، برای  کمک‌رسانی به ساکنین شهر حاجی‌آباد در زیرکوه  ۶ تیم کامل هلال احمر شهرستان زیرکوه در حال امدادرسانی هستند و ۱۰ تیم سیلاب نیز از تمامی شهرستان‌های استان با تجهیزات کامل برای کمک به شهرستان زیرکوه اعزام شده‌اند. 

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و شهر حاجی آباد مرکز شهرستان مرزی زیرکوه در ۱۶۰ کیلومتری شمال شرق بیرجند است.

شهروند خبرنگار ما هم تصاویری از خیابان های شهر حاجی اباد زیرکوه برای خبرگزاری صداوسیما ارسال کرده است که سیل تردد را با مشکل مواجه کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان