Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@13:10:38 GMT

حل مشکل کارگران و واحدهای بحرانی وظیفه همه مدیران است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۷۸۵

حل مشکل کارگران و واحدهای بحرانی وظیفه همه مدیران است

زرآبادی گفت: امروز ما در استان قزوین ۹ واحد تولیدی بحرانی داریم که تک تک مدیران در این خصوص وظیفه دارند و باید این بحث را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «سیده حمیده زرآبادی» در جلسه شورای اداری که امروز (پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: وضعیت معیشتی موضوعی است که در این خصوص تنها یک دستگاه خاص وظیفه ندارد؛ امروز ما در استان قزوین ۹ واحد تولیدی بحرانی داریم که تک تک مدیران در این خصوص وظیفه دارند و باید این بحث را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانی که این مشکل برطرف نشده است، نباید خواب به چشمان مدیران رود و در مورد واحدهای مشکل دار هم باید همین پیگیری وجود داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: موضوعی وجود دارد مبنی بر اینکه برخی دنبال این هستند مدیریت ارشد تغییر کند و از این رو وظایف خود را انجام نمی دهند، در حالی که تمام مدیران وظیفه دارند، مصوبات و دستورات ایشان را به نحو احسن انجام دهند.

 

زرآبادی تأکید کرد: امروز وضعیت کارگران مناسب نیست و این وظیفه همه استان است که این مشکل حل شود و همه باید این کار را انجام دهیم.

 

وی در ادامه با اشاره به ضرورت انتصاب مدیران بومی اظهار کرد: در خصوص انتصابات در استان موضوعی که همواره مورد پیگیری ما بوده و هست، بحث استفاده از مدیران بومی است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: منظور از انتصاب مدیران بومی، انتخاب افراد فقط از قزوین نیست، بلکه الموت، طارم، کوهین، آوج، بوئین زهرا، البرز و آبیک هم جز قزوین بوده و حتی ترک ها، کردها، شمالی ها و همدانی هایی که بیش از ۵۰ سال است که در قزوین زندگی می کنند هم قزوینی هستند و وقتی می گوییم از ظرفیت نیروهای بومی استفاده شود، منظور ما همه این نیروها است که در قزوین هستند و دل شان برای قزوین می تپد.

 

وی گفت: علت تأکید بر بهره گیری از مدیر بومی این است که مدیر بومی اگر مدیر هم نباشد دلسوز استان خود است زیرا به این استان تعلق دارد.

 

زرآبادی در ادامه تصریح کرد: استان قزوین مدیران و نمایندگان زیادی دیده و اینکه فردی در گذشته نماینده بوده و حال دیگر نماینده نیست ولی توانایی این را دارد که در استان مورد استفاده قرار گیرد، نباید مورد هجمه قرار گیرد زیرا برای استان دغدغه دارد و نباید این امر باعث تخریب شود.

 

وی یادآور شد: نباید هیچ یک از نمایندگان و مدیران تخریب شوند، ولی شاهد هستیم در فضای مجازی و گاهی رسانه ها این اتفاق می افتد و باید توجه داشت که انتقاد با تخریب متفاوت است انتقاد سازنده بوده و لحن دوستانه دارد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن خبرگزاری شبستان حضرت خدیجه س ماه مبارک رمضان بیرجند سبک زندگی اسلامی آیت الله سبحانی حرم حضرت معصومه س قرآن کریم نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی کارگران مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از منظر امام صادق (ع) کسانی که از عبادت خود بیشتر لذت می‌برند و کسانی که بیشتر مراقب عبادت خود هستند، افراد عاقلی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه افراد عاقل در زندگی دنیایی بهشت را برای خودش کسب می‌کند افزود: همه باید در زندگی تلاش کنیم تا آخرت خود را آباد کنیم و به این درک برسیم که دنیا مزرعه آخرت است.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه انسان عاقل عاشقانه به سمت عبادت می‌رود، تاکید کرد: انسان عاقل مجاهدانه برای آخرت و بهشت خود تلاش می‌کند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز اسناد ملی و میراث مکتوب تصریح کرد: امام جمعه قزوین افزود: امروز در شهرهای کهنی مانند قزوین خانواده‌هایی هستند که کتاب علما و بزگان خود را را در خانه نگه می‌دارند و متأسفانه این نوع نگهداری باعث می‌شود این کتب به مرور زمان از بین برود.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: خانواده‌ها آثار مکتوب و با ارزش دارای قدمت و قیمت را می‌توانند به مراکز اسناد رسمی و کتابخانه های معتبر بسپارند تا به عنوان میراث معنوی حفظ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظلم ستیزی در دنیا همه گیر شده است، ادامه داد: انزجار و نفرت امروز علیه صهیونیست‌ها نوید آینده‌ای بدون اسرائیل را می‌دهد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امروز ما از دانشجویان قیام کننده علیه ظلم آمریکایی و صهیونیستی حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: با آغوش باز از موج ظلم ستیزی دانشجویان دنیا حمایت می‌کنیم و قدردان آن هستیم.

امام جمعه قزوین با اشاره به لزوم حمایت خیرین از درمان بیماری‌های خاص عنوان کرد: همراهی بخش مردمی و دولت می‌تواند مشکلات این بیماران را رفع کند.

وی با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد: تشویق کشاورزان به استفاده از شیوه‌های مدرن آبیاری و مدیریت صحیح می‌تواند علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب باعث افزایش بهره وری شود.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه کشت محصول باید مدیریت شود، ادامه داد: باید با توجه به وضعیت آبی اطلاعات دقیقی به کشاورز برای اولویت کاشت محصول داد تا کشاورز بعد از کشت محصول با بحران بی آبی مواجه نشود.

وی در پایان با بیان اینکه حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد، یادآور شد: امروز زحمت یک سال کشاورزان به خطر افتاده و نیاز است مسؤولان با جدیت بیشتری به دنبال حل مشکل این زحمتکشان باشند.

کد خبر 6095812

دیگر خبرها

  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند