Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:46:49 GMT

نماز جمعه مظهر تقوای اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۶۸۲۸

نماز جمعه مظهر تقوای اجتماعی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد شهر خرمدشت که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ستاد نماز جمعه شهر خرمدشت یکی از ستادهای موفق و فعال در سطح استان قزوین است که تحت مدیریت و زعامت امامت جمعه جوان این شهر توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

فاطمی نسب گفت: نماز جمعه مظهر تقوای اجتماعی است و باید همه مسئولان و مردم به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم هر هفته در نماز جمعه به مقوله تقوای اجتماعی دست پیدا می‌کنند، افزود: جمهوری اسلامی در سنگر نماز جمعه موضوعی به نام استکبار ستیزی را برای مردم نهادینه می‌کنند تا بدین وسیله بتوانند در مقابل استکبار و سران آن ایستادگی کنند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: این روزها دشمنان داخلی و خارجی با عملیات روانی خود ترس از جنگ واهی را ترویج می‌کنند ولی این مهم در حالی است که مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی در مکتب نماز جمعه به خدا ترسی رسیده‌اند و غیر از خدا، ترسی به خود راه نمی‌دهند.

فاطمی نسب خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی مقوله تقوای اجتماعی و سیاسی ضروری‌ترین استراتژی در مقابل هجمه‌های واهی دشمنان است که باید به آن اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مردم متقی با الهام از ماه پر رحمت رمضان به یکدیگر امید و بشارت ظهور می‌دهند و در گره گشایی از مشکلات مردم همکاری می‌کنند که این امر در پیشگاه خداوند متعال از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: امروز اگر مسئولان و مدیران کشور با تقوای الهی امورات و اقدامات مختلف را انجام دهند می‌توانند در مقابل بسیاری از پدیده‌ها و تهدیدها ایستادگی کنند و بتوانند به نحو احسن به مردم خدمت کنند.

کد خبر 4618437

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمی به مناسبت روز ملی شورا‌های اسلامی در نشست صمیمی با اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران استان یزد، افزود: شهرداری با آن مجموعه عریض و طویل بدون مصوبات شورا نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد، بنابراین توجه به شورا‌ها بسیار مهم است.
وی ادامه داد: ما هم باید به عنوان دستگاه اجرایی استان یزد، زمینه ساز و بستر تحقق مصوبات شورا‌ها را فراهم کنیم.
استاندار گفت: در سال‌هایی که گذشت مجموعه عوارضی که در قالب مالیات بر ارزش افزوده و همچنین عوارض و آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها داده ایم، حدود ۱۰ برابر شده است.
فاطمی افزود: این حرکت می‌تواند شهرداری‌ها را برای اینکه بتوانند اقدامات عمرانی موثرتری را انجام دهند، بیشتر یاری دهد که البته در حوزه روستا‌ها هم کار‌های به زمین مانده نیز زیاد است.
همچنین در این مراسم از شورا‌های اسلامی شهر‌های یزد، مهریز، احمدآباد اردکان، مهردشت، مجومرد و بفروئیه به عنوان شورا‌های منتخب تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند