Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:16:20 GMT

دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو در بابل

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۱۴۳

دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو در بابل

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو در  بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامیاینشهرستان، قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، عوامل پلیس آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی حیدر کلا بابل در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳۱ فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.

مفخمی شهرستانی از تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و به رانندگان و مالکان خودرو‌ها توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی و تجهیز خودروی خود به سیستم‌های ایمنی و بازدارنده نظیر دزدگیر و قفل پدال، از پارک آن در محیط‌های تاریک و فاقد روشنایی مناسب خودداری کنند
انتهای پیام/س     سارق قطعات داخلی خودرو با  ۳۱ فقره سرقت در بابل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد