Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@22:35:21 GMT

قتل مشکوک زن جوان در اتاق ۲۵۱ هتل توسط همسرش

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۸۷۸۶۵

ایران نوشت: ساعت ۳ بعد از ظهر سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت، خدمتکار هتل برای نظافت اتاق شماره ۲۵۱ به آنجا رفت. اما هر چه در زد کسی جواب نداد. از آنجا که کلید اتاق به مسئول پذیرش تحویل نشده بود نشان می‌داد که مسافران در اتاق هستند.

همین مسأله شک زن میانسال را برانگیخت. خدمتکار بلافاصله موضوع را به مدیریت اطلاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق فهرست پذیرش هتل، زوج جوانی به نام پدرام و فرانک چند روز قبل از شهرستان قائنات به هتل آمده و اتاق را اجاره کرده‌ بودند.

در ادامه مشخص شد که پدرام روز گذشته ۲۳ اردیبهشت هتل را ترک کرده اما زن جوان همراه او نبوده است. با مشخص شدن این موضوع و از آنجایی که احتمال می‌رفت فرانک در اتاق باشد کارکنان هتل با کلید یدکی در را باز کرده و وارد اتاق شدند.اما به محض ورود با جسد خونین زن جوان در کف اتاق مواجه شدند.این جنایت بلافاصله از سوی مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی طبقه دوم هتل در تهرانپارس شدند.آنها با ورود به محل با جسد زن جوان در حالی که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند. چاقویی که جنایت با آن رخ داده بود در کنار جسد افتاده بود. این در حالی بود که از زمان جنایت حدود ۲۴ ساعت می‌گذشت. در نخستین گام کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های مداربسته هتل پرداختند.
دوربین‌های مداربسته ورود زوج جوان به هتل را نشان داده و بعد از آن نشان دادند که پدرام ۲۴ ساعت قبل از هتل خارج شده است.
با توجه به سرنخ‌هایی که در صحنه جنایت به‌دست آمد این فرضیه که پدرام ۳۰ ساله- عامل قتل همسرش باشد قوت گرفت. بدین ترتیب بازپرس جنایی دستور شناسایی خانواده مقتول و دستگیری همسرش را به‌عنوان تنها مظنون این جنایت صادر کرد.       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید

در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به گزارش تسنیم، به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیش‌تر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • چرا بی‌بی‌سی آبرو و اعتبارش را به حراج گذاشت؟
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه