Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی گفت : استقرار ناوهای آمریکا در حوزه خلیج فارس با هدف جنگ نیست بلکه جنگ تبلیغاتی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، شمس الله شریعت نژاد روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان عباس آباد افزود : دشمنان از اغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به شیوه های مختلف بویژه از طریق رسانه ها ، تبلیغات گسترده ای علیه ایران داشتند و این توطئه ها کماکان ادامه دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ، اختلافات داخلی را عامل تهدید کننده برای نظام اسلامی دانست و ادامه داد : آمریکا تا به حال اگر قصد حمله ایران داشت چنین اقدامی می کرد .باید مثل گذشته وحدت را حفظ کنیم چرا که اختلافات داخلی و وحدت شکنی تهدیدی برای نظام است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ، ضعیف جلوه دادن عملکرد دولت و نظام اسلامی در توسعه کشور و تامین رفاه مردم را نشانه بی انصافی دانست و گفت : چنین افکار جز تامین منافع دشمن و بدبین کردن عده ای از مردم نتایج دیگری به همراه ندارد.
وی ادامه داد : به عنوان نمونه حدود 20 سال آسفالت مسیر عباس آباد به کلاردشت روکش نشده بود و در همین دولت با تخصیص 20 میلیارد ریال چنین تحولی رخ داد.
شریعت نژاد گفت : تخصیص حدود 100میلیارد تومان حاصل سفرهای دور نخست رئیس جمهوری برای تکمیل کمربندی های غرب مازندران را از دیگر دستاوردهای دولت و نظامی اسلامی بوده است که نباید نادیده گرفته شود
نماینده مردم غرب مازندران در مجلس شورای اسلامی ، ساخت بیمارستان 32 تختخوابی عباس آباد را اقدامی غیرکارشناسی و بدون مطالعه خواند و گفت که عملیات اجرای این طرح مربوط به پیش از شکل گیری دولت تدبیر امید بوده و نتیجه آن شد که امروز باکمبود تجهیزات و امکانات مواجه است.
وی اظهار داشت : اگر یک بیمارستانی با 500 تختخواب در تنکابن با همه امکانات و تجهیزات ساخته می شد امروز مردم در دریافت خدمات دچار مشکل نمی شدند.
فرماندار عباس آباد هم در این نشست گفت : پس از خروج آمریکا خیلی ها اعلام کردند که دولت تدبیر امید حالت انفعالی داشته و توان برقراری ارتباط با دیگر کشورها در ابعاد مختلف بویژه اقتصادی ندارد در حالی که این گونه نبود.
جواد اصلانی افزود : از مجموع 115 واحد تولیدی شهرک صنعتی شهرستان ، حدود 23 واحد غیرفعال بود که طی سه سال گذشته تاکنون فعال شد.
وی ادامه داد : با احیای این واحدهای تولیدی بستر برای اشتغال دستکم هزار و 800 نفر فراهم شد و این گویای تلاش های دولت برای رونق اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار است.
/1602/7078/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جلسه شوراي اداري نماينده مجلس عباس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برای مردم واضح است که هرچه نمایندگان آنها در مجلس، کارآمدتر و به شاخصه‌های تراز نزدیکتر باشند، می‌توانند راهبری بهتری برای تصویب قوانین و بر عملکرد دولت نظارت کنند.

وی با اشاره به راهیابی دو کاندیدا به دور دوم انتخابات در البرز تاکید کرد: حساسیت‌های مردم در انتخاب باید لحاظ شود و از انتخاب اصلح غفلت نشود. امیدوارم مانند دور اول مردم در انتخابات حضور پرشور داشته باشند و رأیی که وارد صندوق‌ها می‌شود، فرد اصلح را وارد مجلس کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز عنوان کرد: به صورت بدیهی، با عدم حضور در انتخابات دیگر امکان اصلاح مجموعه حکمرانی وجود ندارد و همواره در ادوار مختلف ثابت شده است که در شورای اسلامی شهر، مجلس و دولت، انتخاب و رأی مردم چقدر تحول ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام ولایی برحق اظهار کرد: دولت، مجلس و قوه قضائیه کارآمد آرزویی است که گاهی اوقات در دوره‌ای مشاهده می‌کنیم که توانسته‌اند راه چندین ساله را برای مردم هموار کنند، بنابراین از همه مردم دعوت می‌کنم در این انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

کد خبر 6100911

دیگر خبرها

  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • ۸ صبح فردا زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است