Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برنامه «ما و شما» که هر پنج شنبه از کانال کردي شبکه جهاني سحر به روي آنتن مي رود، اين هفته ميزبان چيا باباميري دوبلور باسابقه کرد است. 

به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي ، برنامه «ما و شما» ( سەحەر و بينەران ) کانال کردي هر پنج شنبه به سراغ يکي از هنرمندان و دوبلورهاي معروف و برجسته کشورمان مي رود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه امشب «چيا باباميري» از بازيگران و دوبلورهاي موفق و برجسته کرد حضور دارد که درباره فعاليت ها و کارنامه هنري خود ، مطالبي را براي بينندگان اين برنامه بيان مي کند. وي دوبله سريال هاي زيادي را با گويش کردي سوراني انجام داده است و هم اکنون در سريال طنز «پادري » که از کانال کردي در حال پخش است به جاي يکي از شخصيت هاي داستان صحبت کرده است. «باباميري» در سريال هاي «در حاشيه» ، «مردان کوچک» ، «بگو که هستم» نيز از عوامل دوبله بوده است. گوشه هايي از فيلم و سريال هايي که باباميري دوبله کرده است در اين برنامه پخش خواهد شد. « ما و شما» به عنوان پل ارتباطي بين بينندگان شبکه سحر و عوامل و دست اندرکاران کانال کردي عمل مي کند. اين برنامه از بخش ها و آيتم هاي متنوع و جذابي تشکيل شده است. يکي از آيتم ها کليپ عکس بينندگان است که عکس هاي ارسالي از طرف مخاطبان برنامه انتخاب و پخش مي شود. هر پنج شنبه نيز جديدترين برنامه هاي کانال کردي که قرار است به زودي به روي آنتن بروند، معرفي و آنونسي از سريال و يا فيلم براي آشنايي بيشتر ببيندگان پخش مي شود. همچنين گزارش مردمي از کردستان عراق توسط خبرنگار کانال کردي پخش مي شود که نظرات مردم را درباره فيلم ها و سريال هاي در حال پخش ، جويا مي شود. بخشي هم مربوط به پشت صحنه است که در اين قسمت از مهمان هفته گذشته برنامه ، نحوه آماده شدن وي و نظرش درباره برنامه و .. گوشه هايي از آن پخش مي شود. بخش «حکايت کوچک» مربوط به فعاليت هاي راديو کردي است و به مدت 3 تا 4 دقيقه پخش مي شود و هدف آن معرفي فعاليت هاي اين راديو است از ديگر آيتم هاي « ما و شما » است.  برنامه «ما و شما» را مصطفي قوامي تهيه مي کند. اجراي برنامه را آزاد ابراهيمي بر عهده دارد. دستياران برنامه ، محمد محمدي و مرتضي مرآد و مترجمان همزمان عبدالله عابدي و فريبا عبدالملکي هستند.  مدت زمان اين برنامه 60 دقيقه است که هر پنج شنبه به صورت زنده ساعت 23:30 به وقت تهران از کانال کردي شبکه جهاني سحر به روي آنتن مي رود.  برنامه «ما و شما» به گويش کردي سوراني پخش مي شود.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۸۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند

سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • رستگاری به افق فلسطین
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها